KLIK TECHNICKÁ_F9 DÉMON

4. březen 2025 | 11.46 | rubrika: SVĚT JAKO V HEROES

TAKÝE F 9 VYVOLÁVÁ ZKURVENÉ >https://www.pise.cz/admin.php?clanek<KURVA NUTNO DODAT ŽE A NORMÁLNÍ_KLÁVWSANICIU JE ŘADA F KLÁVES PŘECEJEN DALEKO NAD ČÍSELNOU ŘADOU ALE NA NOTEWBOOKU JE TO _NALEPENÉ TĚSNĚ K TOMU_

KÉŽBYCH TUTO ZMRDANOUJ FUNKCI, KTEROU NEPOUŽÍVÍM A O KTERÉBYCH ANI NEVĚDĚL KJDYBYCH TI NEMYAČKAL OMYLEM, MOHL NĚJAK ZRUŠIT

VYPNOUT

ALE POKUD TO JDE NĚJAK _TAK NEVÍM JAK_

POKUDTOJDE NĚJAK VYP TSK NEVÍM JAK_JDINATYTYŘÍ NA HOŘEHOTOVO_ZAČPSA+0

žádné komentáře | přidat komentář | přečteno: 15x

rekonstrukceVZDĚLÍÁVÁNÍ VOJEVŮDCŮ HEROES 2

4. březen 2025 | 11.32 | rubrika: SVĚT JAKO V HEROES

rekonstr: _poč čla rub_ prázd tit _tentorktát však rub _veřrub_

=vaš rub veř rub, čl_ titlejz>

žádné komentáře | přidat komentář | přečteno: 14x

nenávratně pryč již podruhé_začp

4. březen 2025 | 10.54 | rubrika: SVĚT JAKO V HEROES

kjurva zase semio to stalo>

Blogy Píše.cz - administrace

zbytečnosti

21. únor 2025 | 12.46 | rubrika: SVĚT JAKO V HEROES

Když človšk hraje heroes nebo jinou strategickou hru, tak se snaží, aby neinvestoval do něčeho, co je naprosto zbytečné. Školsví se snaž o přesný opak, snaží se o co největší zbytečněost, a ještě za drzého pokřikování o nejlepší investici.

_Investice do zbytečností je prej nejlepší investicí.

jz

https://duckduckgo.com/?q=u%C4%8Debn%C3%AD+osnovy+blog&ia=web

jz

https://zs-ucebni-osnovy.blogspot.com

jz

VZDĚLÁVACÍ OBLASTI

1. Jazyk a jazyková komunikace
1.1. Český jazyk= návratnost investice jenom tehdy, když se děti učí číst a psát, opzději, když číst a psát již umí, tento předmět nemá žádnou návratnost investice
vedle toho se šprtají básničky a obtěžují tím ty nejmenší děti chudáky, to nemá žádnou návratnost investice a jeto jen samoúčelné týránídětí
1.2. Anglický jazyk

2. Matematika a její aplikace
2.1. Matematikatýrání dětí má v české republice velkou tradici, od šesté do deváté třídy se stále dokonla drží mechanické počt, které děti zvládaly již v prnvím stupni základní školy, přesto se je drtí celý druhý stupen_primitivní očty, ale hlavně tam musí být co nejvíc cifer a musí to být na rychlost
, prostě idiotské

3. Informační a komunikační technologie
3.1. Informatika

4. Člověk a jeho svět
4.1. Prvouka
4.2. Vlastivěda
4.3. Přírodověda

5. Člověk a společnost
5.1. Dějepis
5.2. Občanská a rodinná výchova

6. Člověk a příroda
6.1. Fyzika
6.2. Chemie
6.3. Přírodopis
6.4. Zeměpis

7. Umění a kultura
7.1. Hudební výchovanásilím nutíme děti zpívat, o kterých víme, že se zpěvem nikd živit nechtějí,
proč?
7.2. Výtvarná výchova

8. Člověk a zdraví
8.1. Výchova ke zdraví
8.2. Tělesná výchova

9. Člověk a svět práce
9.1. Pracovní činnosti

klik_napíšu klíčová slovahotovo_jetu ještě dolní _nižší řádekanení šipkadol- nicnedělá_p začpsa

žádné komentáře | přidat komentář

NÁVRATNOST INVESTICE ŠKOLY ŠKOLENÍ II

21. únor 2025 | 12.11 | rubrika: SVĚT JAKO V HEROES

kurva

_takže durh ýdíl kurva piča

_DNESKA JE SNAH ABY KAŽDÝ VYCHOL NA VYSOKOU ŠKOLU

_P

ÚROVEN TĚCH DEBILŮ Z VYSOKOŠKOLSTVĺK

Z VYSOKÉ ŠKOLY S VYSOKOŠKOLSKÝM TITULEM JE NULA.

_ČISTĚ TEOR. KDYBY JSME SE SNAŽILI O OT, ABY VŠICHNI VĚDĚLI NEJVĺC COTO JDE, _TAK JETO BLBOST, PROTOŽE TO NEMÁ EKONOMICKOU NÁVRATNOST.

aBY BYLA DOBRÝ EKONOMICKÁ NÁVRATNOST, TAK JE TŘEBA MASY UIT TO, CO SE NAUČĺ RYCHLE A BUDE TO MĺT VELKÝ EFEKT, A UŽ VYNECHÁVAT TO, CO SE BUDOU UČIT POMALU, A JEŠTĚ TO BUDE MĺT MALÝ EFEKT,

NEDEJ BOŽE,

KDYŽ SETO NAKOENC NENAUČĺ VŮBEC, A NEBO TO NEBUDE MĺT VŮEBC ŽDÁNÝ EFEKT._TEDY NAUČĺ SE ALE BEZ EFEKTU _NĚJAKÉ PRODUKTIVITY PRÁCE ČI KVALITY PRÁCE

_SPECIÁLNĺ KAPITOLOU JE VZDLĚÁNĺVÁNĺ

VE ŠKOLE PRO DĚTI

ULOŽĺMKURVA KLIKL SMENA ULOŽIT A POKRAČOVAT A

NEMOHU ULOŽIT DOKUD NEMÁM NÁZEV ČLOÁNKU, TO JE DBEILNĺNÁZEVBYLDOPLKNĚN_

ULĺŽM A BUDU POKJRAČOVATPOKRAČUJU

_KURVA

_V PŘĺPADĚ DĚTĺ JE NÁVRATNOST INVESTICE TROCHU JINÝM PŘĺPADEM NEŽ U DOSPĚLÝCH.

U DOSPĚLÝCH JE JEDNOZNAČNÉ ŽE MUSĺME ŠETŘIT ČAS, KDY BY DOSPĚLĺ MOHLOI PRACOVAT A NEPRACUJĺ

_DĚTI ALE PRACOVAT NEBUDOU, TAKŽE NÁVRATNOST INVESTICE

TEORETICKY MŮŽEME UVAŽOVAT TAK ŽE JE ČAS DĚTĺ ZADARMO, CCOŽ

ALE VE SKUTEČNOSTI NENĺ PRACVDA C V SAM_

TY DĚTI SI MOHLI UŽĺVAT ŽIVOTA, A KDYŽ SE CELÝ DEN VĚNUJĺ ŠKOLE, TAK SI NEMOHOU UŽĺÁVAT Š_

ŽIVOTA KDYŽ JSOU VE ŠKOLE

_ČISTĚ MATAMTICKY EKONOMICKY JE TO JEDNO, PROTOŽE KDYŽ NEPRACUJĺ KDYŽ BY _NEPRACOVALI, KDYŽ BY NECHODILI DO ŠKOLY.

KDYŽ BY NECHODILY DO ŠKOLY TAK BY TY DĚTI STEJNĚ NEPRACOVALI, TAKŽE MATEMATICKY _MÁ JEJICH ČAS NULOVOU HODNOTU, PROTOŽE BY STEJNĚ ŽÁDNOU VÝPLATU NEDOSTALI, ALE TO JE VELKÁ LEŽ MATEMATICKY.

PROTOŽE DĚTI BY SI MOHLI UŽÁVAT ŽIVOTA, ALE NEUŽĺVAJĺ SI ŽIVTA, KDYŽ SE VĚNUJĺ OD RÁDNA DO VEČRA A OD VEČERA DO RÁNA ŠKOLE.

DALŠĺ VĚCI JE ŽE DĚTI DO 10 LET SE PRAKTIKY VZATO NEMAJĺ CO UČIT, PROTOŽE

_P

NEJOAU DOST VYSPĚLÉ NA SLOŽITÉ UŠIVU, TAKŽE PRAKTICKY SE ŠPRTAJĺ BÁSNIČKY, ABY SE NENUDILY.

TEŠDY TEN PŘĺSTUP JE, ŽE SICE JE NEMÁME CO UČIT, ALE MMUSĺME JIM STŮJ CO STŮJ TOHO CO NEJVĺCE NALOŽIT NA ZÁDA, ABY SE NÁDHOU NENUDILI, ABY MĚLI NĚJAKOU ZÁTĚŽ TY KURVY DĚTSKÉ!

N=ANO, ČESKÁ RPEUBLIKA JE ZEMĚ, KDE DĚTI KAŽDÝ NENÁVIDĺ A CHCE JĺM DÁT CO NEJVĺĚTŠĺ ZÁTĚŽ, I KDYŽ JETO ZÁTĚŽ ZCELA BEZ ÚČELNÁ.

A NAVĺC ZDE VIDĺME TEN EKONOMICKOMATEMATICKÝ PRIMITIVISMUS, ŽE VOLNÝ ČAS MÁ HODNOTU NULA, PROOTŽE ZA NĚJ NIKDO NEDOSTÁVÁ VÝPLATU, A TUDĺŽ JAKOŽE ŽÁDNÝ VOLNÝ ČAS NENĺ ZA POTŘEBĺ.

TOTO JE TYPICKY ČESKÉ PRIMITIVNĺ UVAŽOVÁNĺ.===========================ULLŽĺM A _HOTOVO ULIŽIT A POKR BYLO STIKNUTO MUSĺM AN TO MYSLET PROTOŽE KDYKOLIV SE MI KURVA PIČA MŮŽE VYSTŘELIT STRÁNKA KTEROU SEM VŮBEC NECHTĚL ANIŽ BYCH COKOLIV STISKL

_P

JESLTIŽE NEMÁME DĚTI ČĺM SMYSLUPLNÝM ZATÁŽIT, TAK BYCHOM JIM MĚLI DÁT VOLNO, CO NEJVĺCE VOLNA, A NE ŽE JIM BUDEME DÁVAT ZÁTĚŽ PRO ZÁTĚŽ.

Z HLEDISKA EKONOMICKÉ NÁVRATNOST BYCHOM MĚLI VŽDY DÁVAT JENOM TAKOVOU ZÁTĚŽ, KTERÁ MÁ EKONOMICKOU NÝÁVRATNOST._P

I KDYB NÁKLADY S TOUTO ZÁTĚŽĺ SPOJENÉ BYLY NULA, TAK JE BLBOST N=DÁVAT ZÁTĚŽ KTERÁ NEMÁ NÁVRATNOST, TEDY ZÁTĚŽ PRO ZÁTĚŽ ,KTERÁ NIC NEPŘINESE._ALE ANO, JSOU ČUBKY, KTERÉ SI PRSTĺ PĺČU, PŘED DĺTĚTEM ,KTERÉ RECITUJE NAŠPRTATNOU BÁSEŇ, PRO TYTO ČUBKY TO MÁ NĚJAKÝ PŘĺNOS, PROTOŽE SI PŘED DĚMITO RECITUJĺCĺMI DĚTMI MOHOU PRSTIT PĺČUdámulžoitpokrhotov

_Když ale pomineme všechny ty pedofilní učitelky ve škole a pedofilní matky, které si prstí píču před dítětem, které se speciální pro jejich sexuální úchylky našprtalo báden, tak se děti s

=ty básně _šprtaly zcela _bezúčelně

neúčelně

beze smyslu_

počet vxučobvaích hodin na prnvím stupni základní školy by měl být co nejnižší, protože zcela logicky ,_p

se ty děti stejně nemají co učit, a jestliže se stejně nemají co učit, ve smyslu smysluplné výuky, tak by měli mít odin co nejméně.

Samozřejmě podle přísloví, kdo chce pda bít hůl si vždy najde, tak je vždy moh_=mžéné

zadat dětem něco na práci, ale _

nejde o to, zda jim lze něco zadat, ale o to, aby to bylo smyslu plné, aby to mělo nějaký _výnos, návratnost investice,

ikdyž do toho budou investovat svoji energii jenom děti, a matematicky je to zadarmo, protože čas dětí je jakože bez hodnoty,

tak to tak není, nen to ebz hodnoty,jsou tam náklady, nákaldy času těch dětí, děti investují do něčeho, co jim nikdy k ničemu nebude, ani v životě, ani v budoucím povolání, výkonu práce.

_p

Logicky by měly mít děti na prnví m sutpni co nejméně hodin protože se stejně čeká na to, až budou vyspělejší, prot složitější učivo.

_A zcela logicky se nabézí a já bych to dětem přál

mezi prnvím a sdruhým stupněm záklandí školy roční prázdniny.

Prootže děti se beztak v tom čase nemají co učit tak, aby to bylo smyslu plné a účelné.doplním klíčové slovhotovo dám uložitpokrhotovo

Vemte si hudbení výchovu.

Má to smysl u těch žáků, kteří se chtějí v budoucnu hudbou život

ano, pokud se chtějí v budou cnu hudbou živtm ,at se učí zpívat a ba i hrát na hudbení násroj má to msyls, když setím budou v budoucnu ivot_=živit_

Ale dítě, které jasně _deklaruje, že se nebude nikdy živit hudbou, tak pak je hlupé, takové dítě nutit do hudbení _výchovy.

Jednak je prostě někoho násilím do něčeho nutit proto jeho její vůli, a další věc je, že je to spojené s nějakými náklady a nemá to ekonomickou návratnost._A ještě jak jsou všechny ty učitelky hudbení výchovy důležité, děs!

Hrůza děs!_

Pamatuju si, jak učitelka v hudebí vchově seřvala žáka, jenež vyrušoval, no jo ,žák vyrušoval, jenež ten žák tam vůbec nechtěl být, a neí to ten žádk, co by se měl omlouvat, ale naopak by se mělněkdo u omluvit

tomu žákovi,

za to,

že tam musel být, i když nechtěl.

Smysluplnost tak není žádná.

A můžeem se bavit, že nějaké zákaldní věci by měl znát každý, ale protoha je základní věc to, aby uměl každý zpívat?_zveřením pod časem začpsa

žádné komentáře | přidat komentář

kurva aj e to v hajzlu

21. únor 2025 | 11.40 | rubrika: SVĚT JAKO V HEROES

zobrazil ose mi

Blogy Píše.cz - administrace


Napsat nový článek

Vaše rubrika:

Tip:Zveřejnit pod tímto datem: chcete-li, aby Váš článek byl uveřejněný např. až zítra ve 12 hodin, dejte mu zítřejší datum v 12:00 hod. Pokud upravujete již uveřejněný článek můžete nechat vyplněné datum původního uveřejnění.

Tip 2: počítadlo přečtení každého články vynulujete, pokud článek uložíte do rozepsaných nebo použijete náhled, tzn. znovu článek upravujete. Při malé změně proto použijte rovnou "zveřejnit"!

veřejná rubrika:
typ článku:
nadpis:

Použitá klíčová slova v článcích: rytirska skola, stare hry

klíčová slova:
vložit MP3 záznam:
přiřadit anketu:
komentáře: povolitmoderovatzakázat
hodnocení: povolit zakázat

v

a vše co sem napsal je pryčjdu bvybrat rubriku

klik

zveřením po časem zač psaní_tohtoo nadávání

žádné komentáře | přidat komentář

návratnoast školení školy

21. únor 2025 | 11.40 | rubrika: SVĚT JAKO V HEROES

dnešní téma je

návratnost ve školství

a nebi návratnost školy

můžemwe také řácu návratnostkole

a nebo to můžeme říci jettšě jinak



---------------------------------------------------------------------------

Zde můžeme nebo měli bychom rozlišit vzdělávání dospělých a dětí.

V případě dospělích je ta otázka jednoduchá a jednoznačná,

měli bychom se snažit vzdělat nebo vyškolit dospělého člověka za co nej-kratší dobu, s co nejvězšímm efektem._A_

pochopitelně s co nejnižšími náklady,

ovšem větgšinou platí , že nejvyšší náklady jsou vlastně čas studenta.

Tedy ekonomické vzdělání je takové, které je rychlé, a současně má pochopitelně největší nebo co nejvěší efekt.

Pokud se dospělí člověk vzdělával 12 měsíců, tak vlastně přišel o 12 výplat._Tedy jeho vzdělání stálo nákladově při nejmenším jeho 12 výplat. C o

No

jo, ale jakých výplat_:

?

_Ano, každý člověk si vydělává nebo vyělával jinak, takže je potřeba se řídit podle výdělku při předešlé úrovni kvalifikace, tedy vzdělávání bohatého člověka je vlastbě dražší, protože přochází o vyšší výplaty._p

Teoreticky nejlevnější

je vzdělávání nezaměstnaného člověka, protože ten nepřichází o žáfné výplaty, a stát by seměl logicky zaměřit na vzdělávání nezaměstnaných lidí, protože tam se to ekonomikcky nejvíce vyplatí.

Nicméně stát na tyto lidi největší možnou mírou kašle.



Pokud by šlověk vydělávakl blbých 20 000 měsíčně, tak náklady na 12 měsáční vzdělání byly

12x20 000= 240000

Takže jak vidno vzdělávání je velmi drahé a to pouhým časem studenta.

Pokud si student po ročním vzdělávání už nebude vydělávat 20 000 ale 30 000 měsíčně, pak náv

ratnost investice je 240 /10 =24 měsíců.To

znamení, že pokjd ten člověk měl už dva roky před důchodem, tak se to nevyplatilo.

Pokud si polepšil na výplatě jen na 25 000, tak bude návratnost rovnou čtyři roky.

Pokud si polepšil na 30 000, ale vzdělávání netrvalo rok ale dva roky, tak bude miít návratnost také čtyři roky._p

Z toho logicky vyplývJÍ TYTO VĚCI

-ČLOVĚK BY SE MĚLUČIT TO, CO SE HODNĚ PROJEVÍ  naučí se to rychle

-nOPAK TO, CO SE BUDE UČIT DLOUHO, ALE PROJEVÍ SE TO MÁLO, NEDEJ BOŽE VŮBEC, BY SE UČIT NEMĚL

_DEJME TOMU, ŽE NĚJAKÝ PROFESOR BY SE MĚL NAUČIT UPLNĚ VŠECHNO, CO SE NAUČIT LZE, PROTOŽ JE TO PŘECE PROFESOR, A MĚL BY BÝT ETALONEM NEJVYŠŠÍHO MOŽNÉHO UMU, ALE POKUD ŘÍKÁME, ŽE BY VŠICHNI LIDÉ MĚLI MT VYSOKOU ŠKOLU, TAK ZDE MUSÍM ZDŮRAZNIT, ŽE MASY LIDÍ BY SE NEMĚLI UIT VŠECHNO, ALE JEN TO, CO SE NAUČÍ RYCHLEA BUDE TO MÍT PŘITOM VELKÝ EFEKT, JINAK BY TO BYLO NEEKONOMICKÉ, KDYŽ BY SE UČILI VŠECHNO, COŽ SE NIKDY NENAUČÍ A FEKT TO TAKÉ MÍT NEBUDE.další text byl napsát ale ztracen kurva

dopíšu jen do druhho dílu idkyž měl btý původně zde_ješt kláčofváslvoahovoto zvřejním po zač psaní _asi _časme co mi mi nabízí dole_11 40

žádné komentáře | přidat komentář

jak by vypadala rytířská základní škola?

9. únor 2025 | 13.41 | rubrika: SVĚT JAKO V HEROES

před_pokládám

že by byla kultivovaná,. což samo o sobě vylučuje mít zkurveně složitý pravopis, a tím zase odpadají všechny hodiny českého jazyka na prvním stupni základní školy, protože číst p psát se učí jen v prnív třádě, pak už nastupuje nekultivovaný nekulturní pravopis, který je nutné se učit mnoho let.

_tímpádem by bylo méně vyučovacíh hodin ve škole.

méně vyučovacíh hodin by však bylo i z dalíšho důvdu, je totiž nekulturní a nekultivovaný aby byly děti ve škole od rána do večera a od večer do rána ještě dělali domáci úkoly což e =je

dnešní sav lidské společnosti v české republice

_pravopisné chyby dělám záměrně, aby se nekultivovaná část lidské psolečnosti měla čmu divit!

_rovhodně by nebyl český jazyk ani na druhém supnni základní školy a nebo pokud ano, tak by to alespon nebyl hlavní předmět._

proč?

_co se tam vlastně učí? slohovky? ty se neučí!

děti dostanou za úkol dě_=něco

napsat,

nikdo jim neřekně jak mají psát,

jo vlastně noa, _řekně se jim jak mají psát v tom smyslu, že mají nadisktované nějaké zadání

_To ale nic nemělí na faktu, že děti musí napsat slohovku, aniž by se učili, jak to mají psát.

_To není výuka! To je stejné, jako když se děti v tělocviku učí běhat!

Uměli by děti běhat bez tělocviku? Jistěže!

A pokud někdo kulhá, tak s tělocvikem jistě přestane kulhat, že?_

Sloh je tedy ve stylu procviřování ji něčeho, co neumím, abych to dál neuměl.

Ve Stejném znamení jsou také domácí úkoly, tedy procvičování něčeho, co neumím, abych to dál neuměl._

co je dál v češtině? jazykověda? to patří na vysokou školu!_umělecká literatura?__na prnví stupni zámladní školy je čeština hlavně pravopis který ne nekulturní, protože kulrutní pravopis je jednoduché, civilizovaný pravopis má být jednoduchyý, na durhém stupni jeto hlavně jazykověda, která se hlavně neustále zkouší a procvičuje ale současně neučí, čímž je škola takyvvelmi směrná, že se procvičuje něco, co se ještě nezačalo učit a vyučovat, fakt trapné!_ale prostě do je česká škola! tak to prostě je!

_toho slohu a litaratury je na zákaldn

základce málo, ale na střední mě umelecká literuta hlavní předmět. ehm._

zase jeto blbost, proč by umělecká litetura, a ted hovořím je střední škole, měla dostat větš prostor než cokoliv jiného?

_je nesmysl aby se učilo co nejvíce děl a spisovatelů, mělo by setoho učit dlaeko máně, aleto , co se učí , by se mělo učit v nějaoém kontextu.

pro mě nejdůležitějí dílu v umelěcké iiteratuře je

román1984_

jenže ve škole se neučí, kontext doby, v jakém prostředí román vznikal, jak fungovala již tehdy americe

amerika

no bodejd by se to učilo, když musíme povinně lozit americe do prdele!

no jo, ale když lozíme americe do prdele, tak veškerá výuka stojí za ovno!

a pokud má výuka stát za hovno, tak to je lepší žádná výuka!napsalsem klíčové slovo rytířská škola a ted

nevím jeslti pokračovat_

od prnví třídy se učí anglickyTO JE NEKULTURNÍ! JE NEKULTIVNÍ SE UČÍT _CIZÍ JAZYK DŘÍV, NEŽ VŮBEC NĚKDO UMÍ ČÍST A PSÁT!_

_MATEMATIKA JE TAKÉ NEKULTURNÍ PROTOŽE JE ZALOŽENÁ JEN NA _

TUPÝCH MECHANICKÝCH POČTECH NA ČAS!

_TAKTO BY MATEMATIKA NA RYTÍŘSKÉ ŠKOLE ROZOHDNĚ NEVYPADALA, PROTOŽE NA RYŘÍSKÉ ŠKOLE BY BYLO VŠECHNO KULTURNÍ!

_TO NEZNAMENÁ, ŽE BY TOHO VŠEHCNNY DĚTI UMĚLI VÍCE, PROTOŽE HLOUPÉ DĚTI TOHO NEMOHOU UMĚT VÍCE, ALE JDE O TO, ŽE BY SE VZDĚLÁVALI V KULTURNÍM, A NIKOLIV PRIMITIVNÍM HNUSNÉM SADISTICKÉM PROSTŘEDÍ A ŠKOLE BEZE SMYSLU!HRUBKY MĚ NEZAJÍMAJÍ, NEUPOZORNUJTE ME NA NĚ, DĚLÁM JE ÚMYSLNĚ, PROTOŽE CHCI ALESPON TROCHU ZKURTURNIT TO, CO TENTO ZKURVENÝ NÁZOR VYTOŘIT ZCELA NEKULTURNĚ, SVŮJ PRAVOPIS VYTVOŘIL TENTO NÁZO

NÁROD ZCELA NELULTURNĚ!

KLIK _ČASZAČ

žádné komentáře | přidat komentář

školství jako v heroesII

7. únor 2025 | 15.35 | rubrika: SVĚT JAKO V HEROES

školství jako v heroes=Z TORU ZKOP_

_NUŽE V NAŠEM ŠKOLSVĺ JE SNAHA NASRAT TAM CO NEJVĺC PŘEDMĚTŮ_ALE SOUČANSĚ JE SNAHA, ABY V KAŽDÉ ROČNĺKU BYLY TY SMAÉ PŘEDMĚTY, PŘIPADNĚ ABY SE VE VYŠŠĺM ROČNĺKU PŘIDALY JEŠTĚ DLAŠĺ PŘEDMĚTY, ALE HLAVNĚ ABY ŽÁDNÝ PŘEDMĚT NEUBY

COŽ JE STUPIDITA NA ENTOU

A AUTOŘI NAŠEHO ŠKOLSTVĺ BYLI OPRAVDU POŘÁDNĚ NADUTĺ

_JSEM ZKLAMANÝ NAD TĺM JEA

JAK JE TO TU ZPOAMELNÉ A NEĺ K TOMU ABSOLUTNĚ ŽÁDNÝ DŮVOD, NOTEPAD NEMÁM ZPOMALENÁ ANI NA POČĺTAČI DVACET LET STARÉM_

A TOTO JE CO? TO JE LVASTN NOTEPAD V INTERNETOVÉ STRÁNCE A JENOM PROTO ŽE JE V INTERNETOVÉ STÁRNCE TAK JE ZPOMALENÝ AŽ HRŮZA JE ŠKOLA=ŠKODA

JE ŠKODA ŽE NENĺ NA VÝBER KDE SI BLOG ZALOŽIT RPOTŽE JEVLALSTNĚ VŠECHNO ZRUŠNEÉ ATOTO JE JEIDNÉ MĺSTO KDE TO ZBYLO_

_NUŽE ZPÁTKY K VĚCI

ZCELA URČITĚ BY SE TAKOVÝ RYTĺŘ NEUČIL HUDEBNĺ DÝCHOVU NEBO VÝTVARTNOU VÝCHODU ANI TĚLOCVIK PROTOŽE VOJEVŮDCE NEPOTŘEBUJE TĚLOCVIK

TEN VELĺ

UČIL BY SE VELET

_TEDY TEN RYTĺŘ KTERÝ JE Z POHLEDU HRY HEROES OF MIGHT AND MAIC VOJEVŮDCEM

RYTĺŘ Z RYTÁŘSKÉHO KLÁNĺ BOJUJE FYZICKY V ARÉNĚ, ALE V HEROES JE TO VOJEVŮDCE COŽ JE ZAS NĚCO JINÉHO

15 42 15 43_ČAS

_TAKOVÝ RYTĺŘ V HEROES VE ŠKOLE PRO RYTĺŘE BY SE JISTĚ SNAŽIL SVŮJ ČAS STRÁVIT CO NEJUŽITEČNĚJŠĺM MOŽNÝM ZPŮSOBEM

STEJNĚ JAKO KOUZELNICE A ČERNOKNĚŽNÁK CO BY SE UČILI ČAROVAT

_OVŠEM ČESKÉ ŠKOLSTVĺ JE JINÉ, V ČESKÉM ŠKOLSTVĺ JE DLOUHÁ LÉTA SNAHA O TO, ABY ČAS JĺM STRÁVENÝ BYL NAOPAK CO NEJMÉNĚ UŽIVATĚNŠČÝ___

DOKONCE I TEN BARBAR

JEHOŽ JMÉNO VNĺMÁME DNES NEGATIVKĚ

BY SE NAŽIL CO NEJUŽITEČNĚJI STÁVIT ČAS NAROZDĺL OD NÁS___NYNĺ JE 15 46

_ALE PUBLUJU TO CO SEM IZDE DOLE NABĺZĺEDIT 15 47 JE JIŽ

žádné komentáře | přidat komentář

školství jako v heroes

7. únor 2025 | 15.29 | rubrika: SVĚT JAKO V HEROES

jak by vypadlao školnství kdyby _bylo vytvořneo podle heroes

hry z _počítačů

původně z dosu_

později windwos_

?

hláškaTento web používá cookies k dosažení potřebné funkcionality. Dalším jeho použitím s tímto souhlasíte. Další informacekonechlášky

odklikl sem vpravo___

ve hře jsou čtyři druhy hrdinů

rytíř

barbar

kouzelnice

černokněžník

a každý je navíc splat se svým vlasntím druhem hradu a msta___ MĚSTA___

HRDINA _RYTÍŘ MÁ VÝHODDU V TOM ŽE DÁVÁ SV ARMÁDĚ LEPŠÍ MORÁLKU___

HRDINA BARBAR MÁ VÝHODU V TOM, ŽE SE RYCHLE POHYBUJE I NA OBTÍŽNŠ ZCHŮDCNÉ ZEMI POVRCHU_

HRDINA KOUZELNICE SE RYCHLE POHYBUJE PO VOĚ NA LODI

HRDINA ŠWERNOKNĚŽNÍK MÁ VÝHODU _ŽE MÁ ROZHLED DO KRAJINY _

ŠIROKÝ ROZHLED DOK RAJINY

ŠIKRŠÁ NEŽ JINÁ HRDINOVÉ

VEDLE TOHO,_

RYTÍŘ A BARBAR MAJÍ ÚTOČNÍ A OBRANNÝ _SKILL

_PŘIÁVÁ TO SÍLU BOJOVNÍKŮM V JEJICH ARMÁDĚ

NAPROTI TOMU KOUZELNICEA ČERNOKNĚŽNÍK MÁ SÍLU KOUZEL A ZNALSTI

KDY ZNALOSTMI SE MI _

YSLÍ TAKOVÉ ZNALOSTI, KTERÉ MAJÍ VAZBU NA KOUZLA

_TAKŽE V RYTÍŘSKÉ ŠKOLE

BY SE UČILO _JAK POZVEDNOUT MORÁLKU VOJSK

MOŽNÁ JAK BÝT SYMPATICKÝ

A MOŽNÁ PSYCHOLOGIE

_IKDŽY BÝT PSYCHOLOG NEZNAMENÁ BÝT LIDEM SYMPATICKÝ, TO JE ROZDÍL

ALE BÝT SYMPATICKÝ _SE ROZHODNĚ ŠÍŘÍ LIDSKOU PSYCHOLOGIÍ

_BÝT SYMPATICKÝ SE ROZHODNĚ ŘÍDÍ LIDSKOU PSYCHOLOGIÍ

_VEDLE TOHO BY SE V RYTÍŘSKÉ ŠKOLE UČILO _TEN ÚTOK A OBRANA_

_TAKŽE NĚJAKÝ VZDĚLÁVACÍ PLÁN RYTÍŘE BY MOHL BÝT _

2HODINY TÝDNĚ ÚTOK V BOJI

2 HODINY OBRANA V BOJI

_HODINA PSYCHOLOGIE, HODINA ETIKETY_

HODINA VEDENÍ ARMÁDY_

_HODINA VELENÍ_

MOŽNÁ TAKÉ OHDINA ŠERMU

OVŠEM JE ROZDÍL SE UČIT BOJOVAT OSOBNĚ V OSOBNÍM STŘETU

ČI JAKO SOUČÁST ARMÁDY ALE OSOBĚN ZASLOUPEN VE STŘETU VOJSK,

AP KA ZA NĚCO UPLNĚ JINÉHO

VELET

KDY VELITEL VELÍ, ALE MŮŽE BÝT KLIDNĚ MOTORICKY NEOBRANTÝ_

HRDINA JE ZDE V ROLI VOJEVŮDCE_

_OD HEROES32 BY SE NAÍVC RYTÍŘSKÝ HRDINA UČIL KATAPULT BALISTIKA_

OD HEROES 2_

--------------------------------------------------------------_

BARBAR BY SE UČIL SCHOPNOST HLEDÁNÍ CEST, JAK JETO V HEROES 2 POJEMNOVNAÉ A V HEROES 1 MÁ TENRÝT SCHPNOST JENM SKRYTĚ

_A STEJNĚ JAKORYTÍŘ BYSE UČIL ÚTOK A OBRANU PŘI STŘETU ARMÁD A V BOJI OBECNĚ_

_KOUZELNICE BY SE UČILA _LOGICKY KOUZLIT_

STEJNĚ TAK ČERNOKNĚŽNÍK BY SE UČIL ČAROVAT_

V TOMTO OHLEDU BY SE ŠKOLA PRO KOZELNICI A ČERNOKNĚŽÍKA MOHLA PODOBAT TÉ ŠKOLE, CO JE V HARRY POTTEROVI_

NUTNO DOTDAT ŽE ŠKOLA V HARRI POTTEROVI VYHCÁZÍ _Z ANGLICKÉHO SYSTÉMU KOLSTVÍ_

A VĚKOVĚ BY SE ŠKOLA, KTEROU NAVŠTĚVUJE JARRY POTTER DALA PŘIROVNAT OSMILETÉMU GYMNÁZIU PRO KOUZELNÍKY_

TO VE MĚ EVOLUJE OTÁZKU JESTLI EXOSTOVAL JEŠTĚ NĚJAKÁ POKRAČUJÍCÍ NAVAZUJÍCÍ ŠKOLA PO TÉ DO KTERÉ HARRY POTTER CHODIL, NEBO JESTLI UŽ ŽÁDNÁ NAVAZUJÍCÍ ŠKOLA NEBYLA A PROSTĚ S POELDNÍM RONČÍKEM A DOKONČENÍ TÉTO ŠKOLY MĚLI NEJVYŠŠÍ MOŽNÁ VZDĚLÁNÍ, PROTOŽE DOKONCEČENÍ TÉTO SKOŠLY SE VĚKOVĚ VĚKEM STUDNETŮ ROVNALO NAŠI MATURITĚ

_TO OVŠEM NEZNAMENÁ ŽA VĚKOVĚ MATURITA NEMOHLA BÝT VE SKUTEČNOSTI NA ÚROVNI NAŠEHO TITULU MAGISTR_

NAŠE ŠKOLSTVÍ TOTIŽ TÉM NAŠEHO_

ŠASEM ŠÍLENÉ PLÝTVÁ_

NAŠE ŠKOLSTÍV NEHORÁZNĚ PLÝTVÁ ČASEM_TAKŽE MÁM ZDE TLAČÍKO ZVEŘEJNIT V 15 02_IKDYŽJEE JIŽ 15:28 29_A KDYŽ DÁM ZVEŘEJNIT NYNÍ TAK TAM BIUDE ASI 15 29

žádné komentáře | přidat komentář