Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
před_pokládám
že by byla kultivovaná,. což samo o sobě vylučuje mít zkurveně složitý pravopis, a tím zase odpadají všechny hodiny českého jazyka na prvním stupni základní školy, protože číst p psát se učí jen v prnív třádě, pak už nastupuje nekultivovaný nekulturní pravopis, který je nutné se učit mnoho let.
_tímpádem by bylo méně vyučovacíh hodin ve škole.
méně vyučovacíh hodin by však bylo i z dalíšho důvdu, je totiž nekulturní a nekultivovaný aby byly děti ve škole od rána do večera a od večer do rána ještě dělali domáci úkoly což e =je
dnešní sav lidské společnosti v české republice
_pravopisné chyby dělám záměrně, aby se nekultivovaná část lidské psolečnosti měla čmu divit!
_rovhodně by nebyl český jazyk ani na druhém supnni základní školy a nebo pokud ano, tak by to alespon nebyl hlavní předmět._
proč?
_co se tam vlastně učí? slohovky? ty se neučí!
děti dostanou za úkol dě_=něco
napsat,
nikdo jim neřekně jak mají psát,
jo vlastně noa, _řekně se jim jak mají psát v tom smyslu, že mají nadisktované nějaké zadání
_To ale nic nemělí na faktu, že děti musí napsat slohovku, aniž by se učili, jak to mají psát.
_To není výuka! To je stejné, jako když se děti v tělocviku učí běhat!
Uměli by děti běhat bez tělocviku? Jistěže!
A pokud někdo kulhá, tak s tělocvikem jistě přestane kulhat, že?_
Sloh je tedy ve stylu procviřování ji něčeho, co neumím, abych to dál neuměl.
Ve Stejném znamení jsou také domácí úkoly, tedy procvičování něčeho, co neumím, abych to dál neuměl._
co je dál v češtině? jazykověda? to patří na vysokou školu!_umělecká literatura?__na prnví stupni zámladní školy je čeština hlavně pravopis který ne nekulturní, protože kulrutní pravopis je jednoduché, civilizovaný pravopis má být jednoduchyý, na durhém stupni jeto hlavně jazykověda, která se hlavně neustále zkouší a procvičuje ale současně neučí, čímž je škola takyvvelmi směrná, že se procvičuje něco, co se ještě nezačalo učit a vyučovat, fakt trapné!_ale prostě do je česká škola! tak to prostě je!
_toho slohu a litaratury je na zákaldn
základce málo, ale na střední mě umelecká literuta hlavní předmět. ehm._
zase jeto blbost, proč by umělecká litetura, a ted hovořím je střední škole, měla dostat větš prostor než cokoliv jiného?
_je nesmysl aby se učilo co nejvíce děl a spisovatelů, mělo by setoho učit dlaeko máně, aleto , co se učí , by se mělo učit v nějaoém kontextu.
pro mě nejdůležitějí dílu v umelěcké iiteratuře je
román1984_
jenže ve škole se neučí, kontext doby, v jakém prostředí román vznikal, jak fungovala již tehdy americe
amerika
no bodejd by se to učilo, když musíme povinně lozit americe do prdele!
no jo, ale když lozíme americe do prdele, tak veškerá výuka stojí za ovno!
a pokud má výuka stát za hovno, tak to je lepší žádná výuka!napsalsem klíčové slovo rytířská škola a ted
nevím jeslti pokračovat_
od prnví třídy se učí anglickyTO JE NEKULTURNÍ! JE NEKULTIVNÍ SE UČÍT _CIZÍ JAZYK DŘÍV, NEŽ VŮBEC NĚKDO UMÍ ČÍST A PSÁT!_
_MATEMATIKA JE TAKÉ NEKULTURNÍ PROTOŽE JE ZALOŽENÁ JEN NA _
TUPÝCH MECHANICKÝCH POČTECH NA ČAS!
_TAKTO BY MATEMATIKA NA RYTÍŘSKÉ ŠKOLE ROZOHDNĚ NEVYPADALA, PROTOŽE NA RYŘÍSKÉ ŠKOLE BY BYLO VŠECHNO KULTURNÍ!
_TO NEZNAMENÁ, ŽE BY TOHO VŠEHCNNY DĚTI UMĚLI VÍCE, PROTOŽE HLOUPÉ DĚTI TOHO NEMOHOU UMĚT VÍCE, ALE JDE O TO, ŽE BY SE VZDĚLÁVALI V KULTURNÍM, A NIKOLIV PRIMITIVNÍM HNUSNÉM SADISTICKÉM PROSTŘEDÍ A ŠKOLE BEZE SMYSLU!HRUBKY MĚ NEZAJÍMAJÍ, NEUPOZORNUJTE ME NA NĚ, DĚLÁM JE ÚMYSLNĚ, PROTOŽE CHCI ALESPON TROCHU ZKURTURNIT TO, CO TENTO ZKURVENÝ NÁZOR VYTOŘIT ZCELA NEKULTURNĚ, SVŮJ PRAVOPIS VYTVOŘIL TENTO NÁZO
NÁROD ZCELA NELULTURNĚ!
KLIK _ČASZAČ