Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
rekonstr: _poč čla rub_ prázd tit _tentorktát však rub _veřrub_
=vaš rub veř rub, čl_ titlejz>
<edit položení
následující předcházejíc tabulka
znáro_
znázornuje pravděpodibnost jakou novou vlastnost schpnost si vylosuje při postupu na vyšší level po zíkání dostatečného množství
dostatečného počtu
zkušenosti
je to hako
_kolo štěstí , j=kam vložíte 32 lístečků, kdy některé listečky jsou ale stejné, tedy vícekrít stejmé lísatečky.
<<_ř nov
_My si to ale můžeme představit jako_kdyby to bylo počet vyučovaví _hodin pro jednotliví předměty, které maji ve škole pro vojevůdce, vojevůdce šesti druh§ů a šest škol pro vojevůdce._
=======================
Samozřejmě _že vojevůdci mají také primární skilly takžs utok obranu sílu kouzel a znalosti,
nuže skutečný ozvrh hodin by byl tey dvou týdenní, v prvním týdnu by to bylo 32 vyčovavích hodin podle následujícího rozpisu _v druhém pak hodiny na útok oibranu
síli kouzel znaosti.
_V praxi se ale vojevůdci učí přímo na bojišti, takže je to trochu sožitější._
A startovní hrdina má jen jednu nebo dvě schpnosti z uvedené tabulky, mohu si to tedy představit tak, že v prvním ročníku vůdcovské škole se učili
_kouzelnící v pondělí a úterá sílu kouzel a znalosti,
ve středu pro útpk a obranu současně
naopak nekouzlíc v pondělí a úterá útoku a obrany, a na sílu kouzel a znalosti dohromady zbyla samotná středa
, kdy ve čtvtek a pátek se učiteli _svím _druhotným skil§m z této tabuly ale jenom těm co mají to daní hedinové danoého druhu na začítku hry_
Od druhého ročníku se pak učili podle následující tabulky ale navíc dělení na sudé a liché týdny_aby byl čas ještě proten útok obranu sílu kouzel a znalosti._Ještě se nabízí otázka, zda vojevůdci něco studovali předtím, než začal i
studovat onu hypotetickou vojevůdcovskou školu,
_Asi bych předpokládal že podmínkou pro přijetí bude umět číst psát a možná počítat,
což ale, kdyby to vojevůdci neuměli, tak mohou
by mohli
nastoupit do nultého ročníku_vojevůdcovské školy_
kde v onom nultém ročníku by se naučili část psít i počítat.
U dětí to možná trvá déle, ale kdyxž si představím vzdělávání dospělých, tak by stačil jediný ročník_
Ekvivalentem _školy pro čtení psaní počítín tedy triviální šjkol,y
je dnes a v naší civilizaci první stupen základní školy, po jehož dokončení by přeskočili druhý stupen základní školy a střední školu a šli by studovat rovnou vysokou vojevůdcovskou školu.
_Proč by se také zdržovaina drhém stupni základky a střední škole?
UložímUloženapokračéováno_
Histiricky vzato_Některé školy střáídavě měli_=měnili
svůj status mezi střední a vysokou školou, ky obsahově to však byla stále ta samá škola, tedy historicky se na střední a vysoké učilo totíž a šlo jen o to mít vyšší status jakože lepší školy,
_kdy na vysokou se nechodilo ze střední , jako dnes, to bylo vymyšleno až později, tedy na vysokou se chodilo _ze stejného výchozího bodiu jako na stření školu_
_Tedy vysoké škole přecházela jenom základní škola ve stylu Marie Terezie, střední se vynecbávala ašlo se na vysokou.
Ve skutečnosti bylo na střední a vysoké téže učilo.
A za Karla 4
se _učilo číst psát na univerzitě_
_Nejprve všichoi studenti chodili na fakultu čtení a psaní, byt to může někomu příjiít úsměvné, ale není na tom nic divného, nenrmální je to naopak dnes, a teprve pak studenti pokračovali na fakultu kterou si vysnili dle vlastního výběru._ztučním ne_rekon částhotovo_začpsa_+0_ale předtímDOPÍŠIVELKÝMDTITLE_PŮV DOPÍŠ U I VLSTNĚNEVÍM