rekonstrukceVZDĚLÍÁVÁNÍ VOJEVŮDCŮ HEROES 2

4. březen 2025 | 11.32 |
blog › 
rekonstrukceVZDĚLÍÁVÁNÍ VOJEVŮDCŮ HEROES 2

rekonstr: _poč čla rub_ prázd tit _tentorktát však rub _veřrub_

=vaš rub veř rub, čl_ titlejz>

SKILL
Barbarian
Knight
Necromancer
Sorceress
Warlock
Wizard
Archery
3
2
1
3
1
1
Ballistics
3
4
3
3
3
3
Diplomacy
2
3
2
2
2
2
Eagle Eye
1
1
3
2
3
3
Estates
2
3
2
2
2
2
Leadership
3
5
0
1
1
2
Logistics
3
3
2
2
2
2
Luck
2
1
1
3
1
2
Mysticism
1
1
3
3
3
4
Navigation
3
2
2
4
2
2
Necromancy
0
0
5
0
1
0
Pathfinding
4
3
3
2
2
2
Scouting
4
2
1
1
4
2
Wisdom
1
2
4
4
5
5

<edit položení

následující předcházejíc tabulka

znáro_

znázornuje pravděpodibnost jakou novou vlastnost schpnost si vylosuje při postupu na vyšší level po zíkání dostatečného množství

dostatečného počtu

zkušenosti

je to hako

_kolo štěstí , j=kam vložíte 32 lístečků, kdy některé listečky jsou ale stejné, tedy vícekrít stejmé lísatečky.

<<_ř nov

_My si to ale můžeme představit jako_kdyby to bylo počet vyučovaví _hodin pro jednotliví předměty, které maji ve škole pro vojevůdce, vojevůdce šesti druh§ů a šest škol pro vojevůdce._

=======================

Samozřejmě _že vojevůdci mají také primární skilly takžs utok obranu sílu kouzel a znalosti,

nuže skutečný ozvrh hodin by byl tey dvou týdenní, v prvním týdnu by to bylo 32 vyčovavích hodin podle následujícího rozpisu _v druhém pak hodiny na útok oibranu

síli kouzel znaosti.

_V praxi se ale vojevůdci učí přímo na bojišti, takže je to trochu sožitější._

A startovní hrdina má jen jednu nebo dvě schpnosti z uvedené tabulky, mohu si to tedy představit tak, že v prvním ročníku vůdcovské škole se učili

_kouzelnící v pondělí a úterá sílu kouzel a znalosti,

ve středu pro útpk a obranu současně

naopak nekouzlíc v pondělí a úterá útoku a obrany, a na sílu kouzel a znalosti dohromady zbyla samotná středa

, kdy ve čtvtek a pátek se učiteli _svím _druhotným skil§m z této tabuly ale jenom těm co mají to daní hedinové danoého druhu na začítku hry_

Od druhého ročníku se pak učili podle následující tabulky ale navíc dělení na sudé a liché týdny_aby byl čas ještě proten útok obranu sílu kouzel a znalosti._Ještě se nabízí otázka, zda vojevůdci něco studovali předtím, než začal i

studovat onu hypotetickou vojevůdcovskou školu,

_Asi bych předpokládal že podmínkou pro přijetí bude umět číst psát a možná počítat,

což ale, kdyby to vojevůdci neuměli, tak mohou

by mohli

nastoupit do nultého ročníku_vojevůdcovské školy_

kde v onom nultém ročníku by se naučili část psít i počítat.

U dětí to možná trvá déle, ale kdyxž si představím vzdělávání dospělých, tak by stačil jediný ročník_

Ekvivalentem _školy pro čtení psaní počítín tedy triviální šjkol,y

je dnes a v naší civilizaci první stupen základní školy, po jehož dokončení by přeskočili druhý stupen základní školy a střední školu a šli by studovat rovnou vysokou vojevůdcovskou školu.

_Proč by se také zdržovaina drhém stupni základky a střední škole?

UložímUloženapokračéováno_


Histiricky vzato_Některé školy střáídavě měli_=měnili

svůj status mezi střední a vysokou školou, ky obsahově to však byla stále ta samá škola, tedy historicky se na střední a vysoké učilo totíž a šlo jen o to mít vyšší status jakože lepší školy,

_kdy na vysokou se nechodilo ze střední , jako dnes, to bylo vymyšleno až později, tedy na vysokou se chodilo _ze stejného výchozího bodiu jako na stření školu_

_Tedy vysoké škole přecházela jenom základní škola ve stylu Marie Terezie, střední se vynecbávala ašlo se na vysokou.

Ve skutečnosti bylo na střední a vysoké téže učilo.

A za Karla 4

se _učilo číst psát na univerzitě_

_Nejprve všichoi studenti chodili na fakultu čtení a psaní, byt to může někomu příjiít úsměvné, ale není na tom nic divného, nenrmální je to naopak dnes, a teprve pak studenti pokračovali na fakultu kterou si vysnili dle vlastního výběru._ztučním ne_rekon částhotovo_začpsa_+0_ale předtímDOPÍŠIVELKÝMDTITLE_PŮV DOPÍŠ U I VLSTNĚNEVÍM

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář