Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
dnešní téma je
návratnost ve školství
a nebi návratnost školy
můžemwe také řácu návratnostkole
a nebo to můžeme říci jettšě jinak
---------------------------------------------------------------------------
Zde můžeme nebo měli bychom rozlišit vzdělávání dospělých a dětí.
V případě dospělích je ta otázka jednoduchá a jednoznačná,
měli bychom se snažit vzdělat nebo vyškolit dospělého člověka za co nej-kratší dobu, s co nejvězšímm efektem._A_
pochopitelně s co nejnižšími náklady,
ovšem větgšinou platí , že nejvyšší náklady jsou vlastně čas studenta.
Tedy ekonomické vzdělání je takové, které je rychlé, a současně má pochopitelně největší nebo co nejvěší efekt.
Pokud se dospělí člověk vzdělával 12 měsíců, tak vlastně přišel o 12 výplat._Tedy jeho vzdělání stálo nákladově při nejmenším jeho 12 výplat. C o
No
jo, ale jakých výplat_:
?
_Ano, každý člověk si vydělává nebo vyělával jinak, takže je potřeba se řídit podle výdělku při předešlé úrovni kvalifikace, tedy vzdělávání bohatého člověka je vlastbě dražší, protože přochází o vyšší výplaty._p
Teoreticky nejlevnější
je vzdělávání nezaměstnaného člověka, protože ten nepřichází o žáfné výplaty, a stát by seměl logicky zaměřit na vzdělávání nezaměstnaných lidí, protože tam se to ekonomikcky nejvíce vyplatí.
Nicméně stát na tyto lidi největší možnou mírou kašle.
Pokud by šlověk vydělávakl blbých 20 000 měsíčně, tak náklady na 12 měsáční vzdělání byly
12x20 000= 240000
Takže jak vidno vzdělávání je velmi drahé a to pouhým časem studenta.
Pokud si student po ročním vzdělávání už nebude vydělávat 20 000 ale 30 000 měsíčně, pak náv
ratnost investice je 240 /10 =24 měsíců.To
znamení, že pokjd ten člověk měl už dva roky před důchodem, tak se to nevyplatilo.
Pokud si polepšil na výplatě jen na 25 000, tak bude návratnost rovnou čtyři roky.
Pokud si polepšil na 30 000, ale vzdělávání netrvalo rok ale dva roky, tak bude miít návratnost také čtyři roky._p
Z toho logicky vyplývJÍ TYTO VĚCI
-ČLOVĚK BY SE MĚLUČIT TO, CO SE HODNĚ PROJEVÍ naučí se to rychle
-nOPAK TO, CO SE BUDE UČIT DLOUHO, ALE PROJEVÍ SE TO MÁLO, NEDEJ BOŽE VŮBEC, BY SE UČIT NEMĚL
_DEJME TOMU, ŽE NĚJAKÝ PROFESOR BY SE MĚL NAUČIT UPLNĚ VŠECHNO, CO SE NAUČIT LZE, PROTOŽ JE TO PŘECE PROFESOR, A MĚL BY BÝT ETALONEM NEJVYŠŠÍHO MOŽNÉHO UMU, ALE POKUD ŘÍKÁME, ŽE BY VŠICHNI LIDÉ MĚLI MT VYSOKOU ŠKOLU, TAK ZDE MUSÍM ZDŮRAZNIT, ŽE MASY LIDÍ BY SE NEMĚLI UIT VŠECHNO, ALE JEN TO, CO SE NAUČÍ RYCHLEA BUDE TO MÍT PŘITOM VELKÝ EFEKT, JINAK BY TO BYLO NEEKONOMICKÉ, KDYŽ BY SE UČILI VŠECHNO, COŽ SE NIKDY NENAUČÍ A FEKT TO TAKÉ MÍT NEBUDE.další text byl napsát ale ztracen kurva
dopíšu jen do druhho dílu idkyž měl btý původně zde_ješt kláčofváslvoahovoto zvřejním po zač psaní _asi _časme co mi mi nabízí dole_11 40