ROSTOUCÍ VOJENSKÁ SÍLAma

29. duben 2025 | 10.24 |
blog › 
HEROES2 › 
ROSTOUCÍ VOJENSKÁ SÍLAma

nuže v průběhu hry bude vám i vašim pritihráčům neustále růst vaše vojenská síla
,což je vlastně smysl hry,
ale bude růst jen do doby, kdy se nestřetnete s nějakým protivníkem.
čím je ale vaše vojenská síla určena?
v základu, samozřejmě, vašimi bojovníky, což je základ každé armády.
tyto bojovníky si však můžete  posílit
útokem a obranou hrdiny tedy vvojevůdce, které se přidávají trvale k úrotku a obraně všech bojovníků

stejně tak si ty bojovníky můžete posílit podpůrnými kouzly jako je štít kouzlo
nebo kouzlo zrychlení
a vedle toho můžete selíat blesky na protivníkovi bojovníky a tím si pomáhat, k tomu je zase dobré mít u hrdiny vysokou sílu kouzel
a také můžete přivolat živly, což je nové kouzlo, které v heroes jdna ještě nebylo, tedy teoreticky nepotřebujete žádnou armádu, protože si můžete přivovat tyto živly, ale na začátku boje musítemít přecejen alespon minimální armádu bojovníků, protže jinak vás to ani nepustí, respektivě nově koupený hrdiny hrdina mí vždy nějakou maličkou minimální armádu v ceně toho hrdiny a vy z ní můžet odebrat ale nikdy bbe tak, ay vám nesbyl žádný bojovník, protože to jsou pravidla hryK TOMU BYXH JEŠTĚ DODAL, ŽE I HRDINY, KTERÝ NENĺ KOUZELNĺK, MŮŽE MĺT NAKONEC VYSOKOU SĺLU KOUZEL A ZNALOSTI, PROTOŽE MŮŽE NĚKDE SEBRAT ARTEFAJKTY, KTERÉ KOMUNkomukolivZVÝŠĺ SĺLU KOUZEL A ZNALOSTI
MIMOŘÁDNĚ VÝHODNÉ JE TO V HEROES JEDNA, KDE NEKOUZLĺCĺ HRDINA MŮŽE NAKONEC KOZLIT JAKO TEN KOUZLĺCĺ HRDINA KOUZELNĺK. ZATĺMCO V HEROES DVA, NEVÁHODA TO PRO HRDINY ZALOŽENÉ NA ÚTOK A OBRANU, MUSĺ BÝT JEŠTĚ NAVĺC DRUHOTNÁ SCHOTNOST ROZUM ANGLICKY WISDOM

PRVOTNĺ SCHOPNOSTI
ÚTOK OBRANA , SĺLA KOUZEL, ZNALOSTI

DRUHOTNÉ SCHOPNOSTI
WISDOM TEDY ROZUM, A POTOM MNOHO DALŠĺCH, NĚKTERÉ MÁ HRDINY JIŽ NA ZAČÁTKU JINÁ SBĺRĺ V PRŮBĚHU HRYpozor je možné mít najevvýš osm druhotnýc schopností, k teré
takže není možné mít nikdy všechnyDRUHOTNÉ SCHPOPNOSZTI
KTERÉ SE DĚLĺ JEŠTĚ NA TŘI ÚROVNI
NEJPRVE MÁTE ZÁKLADNĺ, POZDĚJI SI POLEPŠĺTE NA POKROČILÝ, NAKONEC MÁTE EXPERT, A VĺCE SE ROZVĺJET JIŽ NEMOHOU,
NAPROTI TOMU UROK SILA KOUZEL ZMALOSTO OBRANA MOHOU RŮST DO NEKONEČNA RESPEKTIVE NIKDY SEM NENARAZIL NA LIMIT HRYnavíc je můžete mít všechny čyřiZATĺMCO DRUHOTNÉ SCHPNOSTI NEMŮŽETE MĺT NIKDY VŠECHNY

NICMÉNĚ TED POPĺŠI JEN JEDINOU
POPĺŠU WISDOM
_
HRDINA MŮŽE VŽDY POUŽĺVAT, NAUČIT SE, KOUZLA Z PRVNĺ A DRUHÉ URIVNĚ VĚŽE KOUZEL, ALE NA TŘETĺ UROVEN POTŘEBUE WISDOM ZÁKLADNĺ,
ČTVRTOZ UROVEN WISDOM POKROČILÝ
PÁTOU NEJVYŠŠĺ URVEN WISDOM EXPERT

TEORETICKY MŮŽE MĺT SKRZ ARTEFAKTY I NEKOUZLĺCĺ HRDINA VYSOKOU SĺLU KOUZEL A ZNALOSTI, COŽ JE SUPER ZEJNÉNA V HEROES JEDNA, ALE V HEROES DVA NARAZĺ NA OMEZENĺ, ŽE MŮŽE POUŽÁVAT JEN KOUZLA DVOU URPVNĺ, KDYŽ NEMÁ WISDOM, NICMÉNĚ TŘEBA BLESKY JSOU Z DRUHÉ UROVNĚ A SĺLA KOUZEL JE ROZHODNĚ ZSESĺLĺ KAŽDĺMU

A TED BYCH ROZDĚLIL HRU NA URČITÉ
FÁZE HRY

V 1.

ZÁZĺ HRY NEMÁ NIKDO ÁDNOU VĚŽ KOUZEL, V HEROES JEDNA TO ZNAMENÁ, ŽE ANI OUZLĺCĺ HRDINA NENMÁ ŽÁDNÉ KOUZLO, PŘESTOŽE MÁ JIŽ NA STARTU /VYSOKOU SĺLU KOUZEL A ZNALOSTIsamozřejmě v průběhu hry jsou ještě daleko vyšší
a dál v následujícím díluV HEROES DVA
MÁ JIŽ KAŽDÝ KOZLĺVĺ HEDINA NA ZAČÁTKZ HRYM HNED  ZAČÁTKU HRY, JEDNO KOUZLO
TAKŽE UŽ MŮŽE ČAROVAT, PŘECEJEN

OVŠEM JEDNO KOUZLO JE PONĚKUD MÁLO, TAKÝE NA ZAČÁTKU HRY JE KOUZLĺCĺ JRDINY VŽDY ZNEVÝDODNĚN A TO OBZVLÁŠT V HEROES JEDNA

NAPROTI TOMU NĚJAKÉ TY BOJOVNĺKY MÁTE VÝDYCKY, JINAK BY JSTE NEMOHLI ANI VYJET Z HRADU

VEDLE TOHO, ŽE MÁ NEKOUZLĺCĺ HRDINA STÁLE VYŠŠĺ UTOK A OBRANU, KTERÉŽTO PŘIDÁVĺ BOJOVNĺKŮM K SĺLE
A KOUZLĺCĺ HRDINA HRDINOVÉ ZASE ZVYŠUJĺ NA ZÁKJLAĚ ZKUŠENOSTĺ ZÁSKABÝCH V BOJI SVOU SĺU KOUZEL A ZNALOSTI
TAK VEDLE TOHO MUSĺ TY HRDINY JEŠTĚ PDPOŘIT

KAŽDÝ HRDINA MUSĺ MÁT ARMÁDU, ALE PRO _HRDINU ZALOŽENÉHO NA BOJOVÝVH SCHPNOSTECH, NA ÚTOKU A OBRANĚ, JE MIMOŘÁDNĚ DŮLEŽITÉ, MĺT CO NEJVĚTŠĺ ARMÁDU CI NEJVÁCE BOJOVNĺKŮ
ZATĺMCO
KOUZLĺCĺHO HRDINU MUSĺTE PODPOŘIT HLAVNĚ VĚŽÁ KOUZEL, KDYŽ UŽ MÁ SĺLU KOUZEL A ZNALOSTI, A V HEROES DVA WISDOM, TAK JE DŮLEŽITÉ, ABY MĚL TEDA I TY OKOUZLAkteré získá ve věži kouzel především, kterou si budujete v rHRADU
NICMÉNĚ JE MOŽNÉ KOUZLA ZĺSKAT I Z NĚJAKÝCH DOMEČJŮ NA MAPĚ, ALE Z KAŽDÉHO JE JEDNO KOUZLO

_POKUD HRAJETE VELKOU MAPU , NEBO SE HRA Z NĚJAKÉHO DŮVODU PROTAHUJE, TAK SI JISTĚ POSTAVĺTE AŽ NEJVYŠŠĺ PATRO VĚŽE KOUZEL, _ČĺMŽ VÁŠ HRDINA DOSÁHNE NEVÁDANÝCH SCHOPNOSTI, NO, MÁ TO JEŠTĚ TAKOVÝ NEDOSTATEK, ŽE V JEROES DVA JE V NEJVYŠŠĺ PATŘE VŽDY JEN JEDO KOUZLO

V HEROES JEDNA, KDE BYLO KOUZLENĺ, PŘĺSTUPNĚJŠĺ, VĺCE DŮVODŮ, JE V NEJVYŠŠĺM PATŘE URIOVNI VĚŽE KOUZEL HNED FVĚ KOUZLA
V HEROS1 JSOU 4 UROVNĚ VĚŽE KOUTEL
A V NICH JSOU 3 2 2 2 KOUZLAEDITDOPDOL

V HEROES 2 JE TO, V PĚTI UROVNÍCH KOUZELNÉ VĚŽEM
3 3 2 2 1
TAKŽE SE VÍCE VYPLATÍ BUSOVAT DRUHOU UROVEN VĚŽE, ALE MÉNĚ VYPLATÍ BUDOVAT NEJVYŠŠÍ UROVEN VĚŽE

_NUTNO ŘÍCI , ŽE V HEROES 2 PŘI STAVBĚ VĚŽE OUZLEL NEJVYŠŠÍ UROVNĚ HODBĚ RYSKUJETE, PROTOŽE VŽDY CKY JE TO RISK I V HEROS JEDNA A V KAŽDÉ UROVNI VĚŽE KOUZEL, PROOTŽE NIKDY NEVÍTE, JAKÉ KOUZLA SE VÁM TAK OBJEVÍ, ALE V HEROES DVA A NEJVYŠŠÍ UROVNI JE TO MIMOŘÁDNĚ VELKÝ RISK, PROTOŽE TO KOUZLO JE JEN JEDNO A MŮŽE SE STÁT ŽE SE VÁM Z NĚJAKÉHO DŮVODU NEHODÍrespektive jej nemůžete vyuřít zas tak moc

tak třeba kouzlo armagefon se nejlépe používá když máte draky, kteří jsou odolní proti kouzlůmPOKUD MÁTE PALADINY, KTEŘÍ JSOU POMĚRNĚ SILNÍ ALE MAJÍ TRISTNĚ MÁLO HP HIT B ODŮ
HIT POINTS
BODŮ ŽIVOTA
TAK TEN ARMAGEDON SPÍŠE VÍCE UBLÍŽÍ VÁM, NEŽ SOUPEŘIpak se hodí armagedou použít už jedině až na závěr bitvy, kterou máte již prohranouNUŽE
DEME DÁL

KOUZLÍCÍ HRDINA ZAČÍNÁ SLÁB ALE PAK SÍLÍ RYCHLEJI, NEŽ NEKOUZLÍCÍ, SÍLÍ DOKONCE NA TŘETÍ
SÍLA KOUZEL A ZNALOSTI
SE VZÁJEMNĚ NÁSOÍ
A K TOMU SE DEFAKTO NÁSOBÍ S UROVNÍ VAŠÍ KOUZELNÉ VĚŽE
PROTO SÍLA KOUZELNÍKA ROSTE HNED NA TŘETÍ, TEDY VELMI RYCHLE
_NICMÉNĚ MÁ TO SVÉ Mlimity
tedy když užPOSTAVÍTE NEJVYŠŠÍ UROVENM VĚŽE KOUZELmůžete ještěPOSTAVIT DALŠÍ CELOU VĚŽ KOUZEL, ČÍMŽ ZÍSKÁTE VÍCE KOUZEL, AČ NĚKTERÉ SE MOHOU OPAKOVAT ŽE JSOU V OBOU VĚŽÍCH, COŽ JE BLBÉ
POZN. POKUD MÁTE DVA HRADY DALEKO OD SBE TAK V HEROES JEDNA TO MÁ PŘECEJEN NĚJAKÝ SMYSL, PROTOŽE KOUZLA VÁM Z KOUZELNÉ KNIHY POSTUPNĚ MIZÍ, ALE V HEROES 2 UŽ TO BÝZNAM NEMÁ, PROTŽE KOUZLA Z KNIHY KOIUZEL VÁM NIKDY NEZMIZÍ V HEROES 2, ZMIÍ VÁM JEN MANA, KTEROU SI MUSÍTE OBNOVIT, VE STUDNI NEBO HRASU S VĚŽÍ KOUZEL, ALE NIKDY VÁM NEZMIZÍ SAMOTNÉ KOUZLA
TO JE ROZDÍLNÁ SYSTÉM KOUZEL V HEROES JEDNA A DVA

NICMÉNĚ IKDYŽ SE BUDOU KOUZLA OPAKOVAT, TAK NE VŠECNY SE BUDOU OPAKOVAR,
TAK NE VŠECHNY, TAKŽE ZÍSKÁTE VÍCE OUZELnnicméně

pokudSI PŘEDSTAVÍM, ŽE MÁTE JIŽ ČTVERO NEBO PATERO KOPLMLETNÍCH UPLNÝCH VĚŽÍ KOZEL, TAK TEN POTENCIÁL SKRZ STAVEBNÍ POTENCIÁL
JE JIŽ VYČERPANÝakžeKOUZELNÍK DÁLE SIL Í ALE UŽ JEN NA DRUHOU
TEDY JEN UŽ JEN
SKRZ SÍLU KOUZEL A ZNALOSTI

_NAVÍC JE NUTNO ŘÍCI, ŽE NA KAŽDÝ DALŠÍ BOD SÍLI KOUZEL ZNALOSTI UTOKU OBRANY JE POTŘEBA STÁLE VÍCE ZKUŠENOSTI Z BITEV, SICE JE PRAVDA, ŽE TĚCH ZKUŠENOSTÍ STÁLE VÍCE ZSKÁVÁTE, PROTOŽE PORÁŽÍTE STÁLE VĚTŠÍ VOJSKA, ALE I TAK, NAKONEC SE TO ZAČNE ZPOMALOVAT A NEZÍSKÁVÁTE DALŠÍ ÚROVNĚ JIŽ TAK RYCHLE

POKUD SI TEDY PŘEDSTAVÍM MAPU NEKONEČNÉ NEBO VELI VELKÉ
OPRAVDU VELMI VELKÉ
VELIKOSTI
TAK KOUZELNÍK NA NĚJAKÝCH TĚCH ČYŘECH PĚTI UPLNÝCH VĚŽÁ KOUZEL KONČÍ SVŮJ
HLAVNÍ
ROZVOJ

ZATÍMCO NEKOUZLÍCÍ HRDINA BUDE STÁLE VÍCE ČERPAT ZE STÁLE ROSTOUCÍHO POČTU HRADŮ A OBYDLÍ, TEDY BOJOVNÍKŮ, KTERÉ SI MŮŽE Z OBYDLÍ VYKUPOVAT.
TEDY AČ SE KOUZLÍCÍ HRDINA ROZVÍJEL RYCHLEJ, TAK SE TO NAJEDNOU OBRÁTÍ,A ZNOVU SE ZAČNE STÁVAT SILNĚJŠÍM NEKOUZLÍCÍ HRDINA, JAK TOMU BYLO NA ZAČÁTKU HRY._

_V HEROES 2 MŮŽE MÍT NA MAPĚ AŽ 72 HRADŮ A VESNIC. V PRAXI SEM TAKOVOUMAPU JEŠTĚ
NEHRÁL
ALE V MAP EDITORU SEM SI TO VYZKOUŠEL,
TEDY POKUD BUDZ HRÁT SVOJI VLASTNÍ MAPU,
TAK TAMMŮŽE MÍT BÝT
72 HRADŮ, COŽ BYCH POCHOPITELNĚ UMÍSTIL NA MAPU PLÁTNO NEJVĚTŠÍ VELIKOSTI TEDY XL 144X144 POLÍČEK
_
TEDY XL

_POKUD PO KUD
BUDE
NA MAPĚ 72 HRADŮ,
TAK JE TO Z MÉHO POHLEDU VE PROSPĚCH NEKOUZLÍCÍHO JRDINY, PROTOŽE
72VĚŽÍ KOUZEL NEMÁ VÝZNAM, ALE 72OBYDLÍ ANOideálně když by všechny hray byly stejného druhu, to by bylo mimořádně výhodné pro nekouzlícího hrdinuHRDIN U

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář