JAK PORAZIT SILNÉHO ČARODĚJNICKÉHO HRDINU

29. duben 2025 | 01.13 |
blog › 
HEROES2 › 
JAK PORAZIT SILNÉHO ČARODĚJNICKÉHO HRDINU

NEBO JAK PORAZIT SILNÉHO ČERNOKNĚŽNICKÉHO HRDINU
Přestože je v Heroes 2 jiný odlišný systém kouzel, než v heroes 1, tak vlastně platí to, co v heroes 1.
Kouzlícím hrdinům nahrává situace, kdy je hodně hladomorů, málo hradů, málo obydlí v hradech, či málo zlata na výkup těchto bojovníků. Ikdyž když máte hodně hradů, tak máte vlastně i hodně zlata, a každý hrad sám vydělává na výkup svých bojovníků z obydlí, ikdyž to není nikdy dost na všechny.
Nuže kvůli výše zmáněným důvodům, gladomor/málo hradů/málo obydlí v každém hrafě, jsou ve hře celkově malé armády
slabé a malé armády
, které lze snadno vybleskovat, tedy ostranit bleskama, či jináma útočnýma kouzlama.
Pokud ale jste na druhé straně fronty, tedy bojujete proti černoknežnickým hrdinům, tak nechcete hladomory, pokud náhodou nastane, můžete si dát load game a pravděpodobně se vylosuje něco jiného, teda _v heroes 1, v dalších to funguje když vypnee počátač a vrítíte se k němu po delší době, tak se vylosuje něco jiného.
:Další, musíte hlavně stavět co nejvíce obydlí pro bojovníky, aby jste měli co nejsilnější největší armádu. A hrdina zaměřený na útok a obranu musí mít především veůkou armádu, aby měl komu dát ten utok a obranu, dáv jej své armádě.
Naopak černoknežník či jiná kouzlící hrdina tedy bojevůdce
potřebuje především hodně pater věže kouzel._

N ZAČÁTKU HRY JE VŽDY SILNĚJŠÍ HRDINA ZALOŽENÝ NA UTOK A OBRANU, PROTOŽE JIŽ NA ZAČÁTK HRY MÁTE ALESPON NĚJAKÉ OBYDLÍ A TEDY BOJOVNÍKY, ZATÍMCO VĚŽ KOUZEL ŽÁDNOOU. vĚŽ KOUWL A JEJÍ BUDOVÁNÍ JE HODNĚ NÁROČNÁ NA SUROVINY, IKDYŽ TO VYŠŠÍ OBYDLÍ TAKY.avšak po vybudování věže kouzel již nebudete musel investovat zlato, zatím bojovníky z obydlí si musíte za zlato vykoupit.
Nuže ale zpět k věži kouzel, s budováním věže kouzel bude růst síla kouzelnického hrdiny, a stejně tak se zkušenostmi, které budou zvyčovat sílu kouel a znalosto._
Kestliže :černoknežník
takový černoknežník
měl na začátku hry sílu kouzel 3 a znalosti 2 a v průběhu hry to zváčá na 10 a 10_
tak kolikrt je silnější?_vyšší sila kouel dá silnější blesk ,vyšší znalosti dá vyšší počet blesků, tak celkově to stačí pronásobit.
Redy ten na začátkku bee mít sílu 3krát2 a to je 6
_a ten černoknežník zkušený, co bude zkušený
10krát10 a to je 100_
celková síla černoknežncného hdiny je tedy 20krát vyšší.
:Ale pozor, černoknežnický jrdina nemusí mít manu, kterou potřebuje ke kouzlení, protože ji již vyplátval v předešlém boji / předešlých bojích
A to je vlastně nejlepší respektive nejstazčí způsob, jak přemoci silného černoknežníka, teda pokud je silná tím, ře kouzlí, a né tím, že má silnou armádu.
_Nicnéně je ti ještě cesta si posavit co nejvíce hradů, co nejvíce obydlí, co nejvíce času hronadit bojovníky z jadé populace, protože každý táden v obydlích přibávají nový bojovníci.jzTakový hrdina založený na útpku a obraně, má dejme tomu na startu 2 utok a 2  obranu, později jako zkusí již 10 10_
co to znamená?
To znamená že ten nový nováčej zbyčuje sílu svých vojsk o 20%v utoku i v obraně
a ten zkušený o 100%v úroku a o 100% také v obraně==============Pokud by měl 12 a 12, tak by oproti nováčkovi zesiloval armádu o 100%, tedy jako by ji měl dvoujnásobnou, což je ale nic moc vzhledem k tomu, že černoknežník zesílil 20 krítm že? No jo, to je další způspb, kterým to černoknežník dotahuje, že je na začátku slabý.

_Nicméně ve hře teoreticky neustále stoupá velikost armády/armád, tedy rostoucí armáda černoknežníka nikterak nezesílí jeho kouzla, zatím rostouc armáda hrdiny zaměřeního na útok a obranu, se vyloženě doplnuje._tedy postupem časi může být ve hře, u každého z hračů, 20krát silnější armáda. Nicméně pokud dojde k boji, kde si dva jrdinové navájem vymlátí atmády, tak armády ve hře se zmenší, že.
A rakovéto zmenšení nahrává černoknežníkům nebo
respektive nebo
kouzlícím hrdinům, všem.
Tedy pokud hrajete za kouzlícího hrdinu, měli by jste ci nejčastěji vytvířet konfrintace, tedy napadat cizího hrdinu, ikdyž je vaše vzájemná síla fifty fifty, úrptože
když si navzíjem vymlátíte armýdu, tak to bude napříště ve prospěch kouzlícího hrdiny.
Z čehož logicky vyplývá, co je naopal výhodné pro kráče, co má nelkouzlícího hrdinu založeného na útpku a obraně, no přece co nejdéle hromadiz vojska, a striktně se vyhývat bojům s vyrovnanou silou, napadat jen hrdiny, co jsou výrazně slbší, aby byly minimální ztráty a vojska se stále hromadila. Samozřejmě na sreaně nepřítele černoknežníka se budou vojska také hromadit, ale jde o to, že když hrajete takovouto oddalovací zdržovací pomalou hru a na onou stranách se nahromadí obrovské armády, tak je to nakonec ve prospěch hddiny založeného na utok a obranu._t2

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář