jak by vypadlao školnství kdyby _bylo vytvořneo podle heroes
hry z _počítačů
původně z dosu_
později windwos_
?
hláškaTento web používá cookies k dosažení potřebné funkcionality. Dalším jeho použitím s tímto souhlasíte. Další informacekonechlášky
odklikl sem vpravo___
ve hře jsou čtyři druhy hrdinů
rytíř
barbar
kouzelnice
černokněžník
a každý je navíc splat se svým vlasntím druhem hradu a msta___ MĚSTA___
HRDINA _RYTÍŘ MÁ VÝHODDU V TOM ŽE DÁVÁ SV ARMÁDĚ LEPŠÍ MORÁLKU___
HRDINA BARBAR MÁ VÝHODU V TOM, ŽE SE RYCHLE POHYBUJE I NA OBTÍŽNŠ ZCHŮDCNÉ ZEMI POVRCHU_
HRDINA KOUZELNICE SE RYCHLE POHYBUJE PO VOĚ NA LODI
HRDINA ŠWERNOKNĚŽNÍK MÁ VÝHODU _ŽE MÁ ROZHLED DO KRAJINY _
ŠIROKÝ ROZHLED DOK RAJINY
ŠIKRŠÁ NEŽ JINÁ HRDINOVÉ
VEDLE TOHO,_
RYTÍŘ A BARBAR MAJÍ ÚTOČNÍ A OBRANNÝ _SKILL
_PŘIÁVÁ TO SÍLU BOJOVNÍKŮM V JEJICH ARMÁDĚ
NAPROTI TOMU KOUZELNICEA ČERNOKNĚŽNÍK MÁ SÍLU KOUZEL A ZNALSTI
KDY ZNALOSTMI SE MI _
YSLÍ TAKOVÉ ZNALOSTI, KTERÉ MAJÍ VAZBU NA KOUZLA
_TAKŽE V RYTÍŘSKÉ ŠKOLE
BY SE UČILO _JAK POZVEDNOUT MORÁLKU VOJSK
MOŽNÁ JAK BÝT SYMPATICKÝ
A MOŽNÁ PSYCHOLOGIE
_IKDŽY BÝT PSYCHOLOG NEZNAMENÁ BÝT LIDEM SYMPATICKÝ, TO JE ROZDÍL
ALE BÝT SYMPATICKÝ _SE ROZHODNĚ ŠÍŘÍ LIDSKOU PSYCHOLOGIÍ
_BÝT SYMPATICKÝ SE ROZHODNĚ ŘÍDÍ LIDSKOU PSYCHOLOGIÍ
_VEDLE TOHO BY SE V RYTÍŘSKÉ ŠKOLE UČILO _TEN ÚTOK A OBRANA_
_TAKŽE NĚJAKÝ VZDĚLÁVACÍ PLÁN RYTÍŘE BY MOHL BÝT _
2HODINY TÝDNĚ ÚTOK V BOJI
2 HODINY OBRANA V BOJI
_HODINA PSYCHOLOGIE, HODINA ETIKETY_
HODINA VEDENÍ ARMÁDY_
_HODINA VELENÍ_
MOŽNÁ TAKÉ OHDINA ŠERMU
OVŠEM JE ROZDÍL SE UČIT BOJOVAT OSOBNĚ V OSOBNÍM STŘETU
ČI JAKO SOUČÁST ARMÁDY ALE OSOBĚN ZASLOUPEN VE STŘETU VOJSK,
AP KA ZA NĚCO UPLNĚ JINÉHO
VELET
KDY VELITEL VELÍ, ALE MŮŽE BÝT KLIDNĚ MOTORICKY NEOBRANTÝ_
HRDINA JE ZDE V ROLI VOJEVŮDCE_
_OD HEROES32 BY SE NAÍVC RYTÍŘSKÝ HRDINA UČIL KATAPULT BALISTIKA_
OD HEROES 2_
--------------------------------------------------------------_
BARBAR BY SE UČIL SCHOPNOST HLEDÁNÍ CEST, JAK JETO V HEROES 2 POJEMNOVNAÉ A V HEROES 1 MÁ TENRÝT SCHPNOST JENM SKRYTĚ
_A STEJNĚ JAKORYTÍŘ BYSE UČIL ÚTOK A OBRANU PŘI STŘETU ARMÁD A V BOJI OBECNĚ_
_KOUZELNICE BY SE UČILA _LOGICKY KOUZLIT_
STEJNĚ TAK ČERNOKNĚŽNÍK BY SE UČIL ČAROVAT_
V TOMTO OHLEDU BY SE ŠKOLA PRO KOZELNICI A ČERNOKNĚŽÍKA MOHLA PODOBAT TÉ ŠKOLE, CO JE V HARRY POTTEROVI_
NUTNO DOTDAT ŽE ŠKOLA V HARRI POTTEROVI VYHCÁZÍ _Z ANGLICKÉHO SYSTÉMU KOLSTVÍ_
A VĚKOVĚ BY SE ŠKOLA, KTEROU NAVŠTĚVUJE JARRY POTTER DALA PŘIROVNAT OSMILETÉMU GYMNÁZIU PRO KOUZELNÍKY_
TO VE MĚ EVOLUJE OTÁZKU JESTLI EXOSTOVAL JEŠTĚ NĚJAKÁ POKRAČUJÍCÍ NAVAZUJÍCÍ ŠKOLA PO TÉ DO KTERÉ HARRY POTTER CHODIL, NEBO JESTLI UŽ ŽÁDNÁ NAVAZUJÍCÍ ŠKOLA NEBYLA A PROSTĚ S POELDNÍM RONČÍKEM A DOKONČENÍ TÉTO ŠKOLY MĚLI NEJVYŠŠÍ MOŽNÁ VZDĚLÁNÍ, PROTOŽE DOKONCEČENÍ TÉTO SKOŠLY SE VĚKOVĚ VĚKEM STUDNETŮ ROVNALO NAŠI MATURITĚ
_TO OVŠEM NEZNAMENÁ ŽA VĚKOVĚ MATURITA NEMOHLA BÝT VE SKUTEČNOSTI NA ÚROVNI NAŠEHO TITULU MAGISTR_
NAŠE ŠKOLSTVÍ TOTIŽ TÉM NAŠEHO_
ŠASEM ŠÍLENÉ PLÝTVÁ_
NAŠE ŠKOLSTÍV NEHORÁZNĚ PLÝTVÁ ČASEM_TAKŽE MÁM ZDE TLAČÍKO ZVEŘEJNIT V 15 02_IKDYŽJEE JIŽ 15:28 29_A KDYŽ DÁM ZVEŘEJNIT NYNÍ TAK TAM BIUDE ASI 15 29