CLAW - EASY
EASY JE SOUČÁST NÁZVU, JE TO ZAMÝŠLENO PRO LIDI, CO SE TEPRVE UČÍ HRU HRÁT - TEDY JE TO MAPA JEDNODUCHÁ, TEDY SNADNÁ.
- NA JIHU JE MÍSTO PRO HRÁČE, JE TO TEDA MAPA PRO JEDINÉHO HRAČE, LIDSKÉHO.
A NA SEVERU JSOU TŘI DRÁPY , TEDY NÍSTA, PRO POČÍTAČOVÉ HRÁČE, PROTIVNÍKY, MAPA JE TO MALÁ, ALE HRÁČI POČTAČE - TEDY UMĚLÉ INTELIGENCE, SE HNED TAK NEDOSTANOU NA JIH, PROTŽE TAM TO BLOKUJE TLUPA BOJOVNÍKŮ GRIFFINS.
NAVÍC CELÁ MAPA, RESPEKTIVE JEJÍ OEVNINA, JE VE TVARU GRIFFINNÍ TLAPY, UMĚLECKÝ ZÁMĚR, TO JE.
JE TO UMĚLECJÝ ZÁMĚR.
A JE TO MAPA MALÁ.
V JIŽNÍ ČÁSTI MÁTE OD KAŽDÉHO DRUHU DOLU JEDEN, TEDY, IKDYŽ SE DLOUHO NEDOSTANETE NA SEVER, TAK BUDETE MÍT - SUROVINY OD VŠEHO. A PRÁVĚ TO VÁM POMŮŽE. REPPETIVE VÁM POMŮŽE HLAVNĚ TO, ŽE JSTE DLOUHO OD PROTIVNÍKŮ ODDĚLENÍ - TEDY MÁTE KLIK-=KLID
NIKDOP VÁS NENAPADÁ.
MÁTE NA -
-SAMOZŘEJMĚ -HRÁČ SE MUSÍ ČINIT, IKDYŽ JE SÁM, MUSÍ, -BUDOVAT SVÉ KRÁLOVSTVÍ- TEDY -OBSADIT SI NESTRÁŽENÉ DOLY, PAK POSTAVIT NĚJAKÉ OBYDLÍ, PO POULACI NA ZAČÁTKU TÁDNE VYKOUPIT OJOVNÍKY ZE VŠECH OBYDLÍ, DÁT JE VŠECHNY K JEDNOMU HRDUNOVU RESPEKTIVE VIJEVŮDCI. HRDINA JE ZDE VOJEVŮDCE. A PELÁŠIT DBÝT DOLY, KTERÉ JSOU STRÁŽENÉ. A ZA TO SI KOUPIT, DALŠÍ DOLY NE, TY SE KOUPIT NDAJÍ, DALŠÍ OBXDL V HRADU, A DALŠÍ PATRA VĚŽE KOUZEL.
- KAŽDÁ MAPA , JENŽ JE OZNAČENA JAKO EASY, A TATO JE-OZNAČENA JAKO EASY - ALE NE JAKO JEDINÁ,M JE VHODNÁ PRO ZAČÍNAJÍCÍH HRÁČE. NAVÍC JE ZDE I STARTOVNÍ OBTÍŽNOST KDY LEHKOU MAPU MŮŽETE JEŠTĚ ZKOMBINOVAT S LEHKOU STARTOVNÍ OBŽÍT
OBŽIŽNOSTÍ, COŽ ZNAMENÁ
ŽE DOSTANETE VÍCE CUIROVIN DO ZAČÍTKU
-
-
-
-
DALŠÍ MAPA JE AROUNT THE BAY, TEDY OKOLO ZÁTOKYX, ZDE JIŽ LZE STVĚT LODĚ. JEĚŠTĚ K TOMU CLAW VÝŠE, SEM ZSPOMĚL NAPSAT, ŽE IKDYŽ TA PEVNICE
PEVNINA TLAPA GRIFINA, JE OBKLOPENA MOŘEM
- TAK V NÍ NELZE STVĚT LODĚ, TEDY TO MOŘE JE NAPROSTO ZBYTEČNÉ A Z MOŘE VÝS NIKDO NENAP
NENAPADNE.
le z - zde
na mapě arount the bay -
kolem zátoky
už ano, tady se staví lodě.
mapa , respektve její pevnina je ve tvaru podkovi, uprostřed mapy je zátoky, kter erá je zespod spojená se vnějším velkým mořem, na kterém lze také plout na lodi a oblouvat tu velkou pevninu kolem dokola vně, - ale i vevnitř - skrz tu zátoku.
- prvninou lze suchou nohou obáhat kolem dokola, ikdyž je totiž ze spod přetušena - tím mořem - je zde z obou stran konců pevniny umístšěn na mapě teleport, který každého hrdinu s armádou teleportuje na druhý břeh,
střední obtážnost, stžední mapa velikosti
ve skutečnosti v heroes 1 všechny mapy vel 72x72 ale liší se různým využitím té velikosti plátkna. někde je plátno mapy nevyužité a prázdzné, jinde naopak.
jindy naopak.
-
-
tttttttttttttttttttttttak pokračuju
badlands
tedy v českém překladu zlé země, ale které země jsou v heroes dobré, když se neustále všude válčí?
-velká mapa normální obžát
jedná se o mapu kde je hodně pevniny a málo vody, vody je daleko méně, jak peviny, proto je mapa označena, jko velká, ikdyž ve skutečnosti je v heroes 1 vše na stejném látnu 72x72
s
je zajímavé-si-dát badlands do vyhledávání, je to nějaký národní park, a vypadá velmi zajímavě, - badlands - opravdu zajímavě - /badlands/ -s pův - https://duckduckgo.com/?q=badlands&ia=web -
zzzzzzzzzzzzzzzkoušel sem najít tu mapu na vyhledábači , a vyhledývač zlobí
t-zmitel mi ted obraz -najel sem myší do ržku obrozvzky vpravo dole-spodní lišty
no nic
ak nic
-ssssssssssssssstejně jako around the bay zde můžete používat lodě, ale není zde tolik vody
s
close quarters - malá , normální
jedná se o malý ostrov, lze stavět lodě, plout po moři, ale na mapě není jiného ostrova, než tohoto, takže to není nutné,
v jižní šásti ostrova je rtut - poud máte sorceres hrdinku a lesnický hrad - určitě si postavte lod a vypravte se právě sem a obsadte si - bez boje - oba rtutné doly.
-
na mapě jsou čtři startovní hrady pro čtyři hráče - ikdyž - který koiv z nich může být vesnuci a to navíc vesnici nikoho, když si zvolíte, že nechcete, aby ve hře bylo byly čtyři hráči, což v heroes 1 jde,
každá mapa může mít volitelně 2 až 4 hrýše,
tedy 2 3 4 - a je tu mapa, ale k ní se dostaneme později - kde je to problém-a možná proto v heroes 2 má jiý kařdý mapa pevný počet hráčů od 2 do 6.
v heroes 1 může mít každá
ý á
-4 i 3 i 2
ale zpět k mapě této , kromě 4 startovnc hradů, jsou zde jen 2 vesnice - startovní hrady jsou u vody, m
aby bylo možno stavět lodě, ty dvě vesnice jsou uprostdd -bv
mapy a nejde to
je to ideální mapa pro černokněžnický hrad, když si pospíšáte, můžete dobýt nepřátelský hrad jen za pomoci grifiunů a gargoyle, mapa se dá přejet na-bv
koni velmi ryvhle
-
-
un-az-jzupc
s
crossroads
křížové cesty
knížení cest
tedy kni ř ž křižovatka - vlastně
no jedná se o specialní mapy, tak jako claw, ale tentikrt není vylehčená, ale naopak vytířená.
velikost mapy střední, obtížnost těžká
hráč je zde uprostřed mapy, jedná se tedy hru jen pro jednoho hráče, což je u těžkých i lehkých map typické. naopak u nap střednách obtížností je typické , že je pro štyři hráře, mxšleno lidské
tedy počítač - umělá inteligencr, je ze tří sran, tři cizí královs tví
a- hráč je uprostčed-proto je to těžká - navíc to středové království je poněkud zmenšené oproti těm třem velkým
Budou na výs neustále najždět, a klíčovvé po tuto mapu je, bránit se, být v hradu, pokaždé, když přijedou, a bránit se efektivně s miimálními ztrátami. Tedy budete potřebvat hlavně jednotky, co jsou dobré do obrany, což mohou být pomalý chodiči kteří toho hodně vydrží, mohu schtat hodně ran a býz stálr živí, stejně tak dobří jsou střelci, kteří zase mohou střílit přes hradby, tey z bezpečí, a vystřílávat postupně protivníka. Postupně budte z bojů zísiávat zkušenosti a také artefakty od nepřátelských hrdinů.
-
-
s
Desert Isle - střední , normal , obtížnost
Obtížnost je normální, což znamená, že žádný hríč není zbhodněný ani znevýhodněný.
Přesto je tato mapa střední velikosti speciolní, , a to tím, že uprostřed velkého ostrova je rozsáhlá poušt, která ale rozhodně není prázdný a nezajímabá
a
na okraji mapy, je jen tenká zeleň, klem dokola, ze šech stran ostrova.
s
je možné stavět lodě.
hned na začátku hry, budete muset bojovat o doly a to i o ty nejzákladnější.S
DRAGON PASS
OPĚT SE JEDNÁ O SPECIÁLNÍ MAPU, IKDYŽ, VYROVNANÉ OBTÍŘNOSTI,-HRÁČŮ
TEDY OBTÍŽNOSTI NORMAL.
HRA JE ZAJIMAVÁ TÍ, ŽE VŠDCHNY ČTYŘI STARTOVNÍ HRADY VŠECH ČTYŘ HRÁČŮ
JSOU BLÍZKO SEBE A NAVZÁJEM SE VIDÍ
TAKŽ MŮŽEZE SLEDOVAT - DOBŘE - JAK NABÍRÁ SÍLU VÁŠ PROTIHRÁČ - A JAK NABÍRÁTE SÍLU VY, - A SROVNÁVAT.-
OVŠEM IKDYŽ JSOU
VŠECHNY ČTYŘI HRADY BLÍZKO SEBE ,
TAK NEMŮŽETE TAK SNADNO JIT K TĚM SOUSEDNÍM HRADŮM, PROTOŽE JSOU MEZI NIMI HORY, A UPROSTŘED JE ÚŽINA NA ČTYŘI SMĚRY, ALE STOJÉ ZDE DRAK, RESPEKTIVE DRAČÍ JEDNOTKA, TEDY MUSÍTE, KDBYSTE CHTĚLI ,ZÁPASIT HNED SE SKUPINOU DRAKŮ.
-TEDY TUDYMA SE HNED TAK NEDOSTANETE, POSTUPEM HRY ANO, ALE NÉ HNED, NA ZAČÍTKU HRY, VŮBEC.
MAPA JE ROZDĚLENA NA ČTYŘI SEGMENTY --POSTUPNĚ BUDETE
- POSTUPNĚ BUDETE SVÉ KRÁLOVSTVÍ ROZŠIŘOVAT DÁL OD STŽEDU MAPY, PROTOŽE ZAČÍNÁ TE VE STŘEDU MAPY, NIC JINÉHO VÁM NRZBÝVÁ, NAVÍC-ALE - MŮŽETE POSTUPOVAT JEN ČTVRTOV
ČTVRTONOVÝM VÝSEČEM MAPY
KTERÝ JE Z OBOU STRAN OHRANIČEN HORAMI
KDYŽ PŮJDETE PODÉL HOR SMĚREM PRYČ OD STŘEDU, NARAZÍTE NA DALŠÍ PRLSMYSK, TENTOKRÁT NÉ DRAČÍ, UŽ NÉ DRAČÉ, ALE STRAŽENÝ, PŘECE JEN, A VELMI DOVŘE, POMOCÍ KOUZELNÝCH DŽINŮ GENIES Z ALLADINOVI LÁHVE. TY JE VELMI TĚŽKÉ PORAZIT, - NAROZDÍL OD PRŮSMYKU SE STŘEDU MAPY HE TO PRŮSMYK VŽDY JEN MEZI DVĚMA ZE,ĚMI A NÉ ČTYŘI- A NÉ ČTYŘMI ZEMĚMI.
A JSOU TYTO PRŮSKYKY HNED ČTYŘI S KOUZELMÍNI DŽINY.
ZATÍMCO STŘEDOVÝ S DRAKY JE JEN JEDEN
ALE KDYŽ BUDETE TRPĚLIVÍ A PŮJDETE JEĚTĚ DÁL - DOJTETE AŽ NA OKRAJ MAPY, HORY,
KDE HORY NÁHLE KONČÍ A VY JE MŮŽETE OBJEHNOUT KOLEM DOKOLA.
tAKŽE SE K PROIVNÍKOVI NAKONEC -
-NAKOEC - PŘECEJEN DOSTANETE.
jEN-TROCHU NA OKOLO.
-TEDY JE TO MAPA, KDE SE MUSÍ CHODIT NA OKOLO A JE TO K PROTIVNÍKOVI TROCHU DÁL, COŽ MŮŽE PRODLUŽOVAT DÉLKU HRY - COŽ SE VÁMN - PODLE OKOLNOSTÍ - MŮŽE I NEMUSÍ HODI T
S
VELIKOST MEDIUM STŘEDNÍ - OBTÍŽNOST NORMAL STŘEDNÍ
-S
-
-
FOUR NATIONS
-JE TO MALÝ OSTROV, VELIKOST MALÝ, OBTÁŽNST NORMAL, MOHLO BY SE ZDÁT , ŽE JE TO AŽ PŘÍLIŠ PODOBNÉ JAKO MAPA, CLOSE QUARTES - COŽ BYCH ŘEKL NSZVAL NAVŘENÉ ROHY.
aLE NA MAPĚ FOUR NATIONS - TEDY ČTYŘI NÁRODY -
NEJSOU, NEBO O TOM NEVÍM, LODĚ. S
jSOU ZDE OPĚT ČTYŘI STARTOVNÍ HRAY, JAKO V CLOSE QUARTERS, ALE TY NEJSOU U VODY, TAKŽE SI V NICH NEPOSTAVÍTE LODĚ. tO JE TEDY TEDA
HENDYKEP PRO SORCERRES, PROTOŽE TA MÁ KORMIDLO NAVIGACI PO MOŘI, JAKO JEJÍ BONUS HRDINY, A TÍMTO SE STÁVAJÍ TITO HRDINOVÉ, NO, MÉNĚCENNÍ.
nA TÉTO MPĚ TEDY NENÍ ODNÉ ZAČÁNAT S LESNICKÝM HRADEM, PROTŽE DOSTANETE DO ZAČÁTKU, - HORŠÍHOM HENDYKEPOVANÉHO HRDINU.
S
S
HERMITS ISLE
MALÝ NORMÁLNÍ OBTÍŽNOSTÍ , OSTROV, PODOBNÝ TOMU, - FOUR NATIONS
S
S
jOLLY jOKER
TO JE ŽOLÍKOVÁ KARTA V KARÁTCH, ZDE JE TO VŠAK MAPA - VELMI OBTÍŽNÁ MAPA.
vELIKOST MALÁ, OBTÍŽNOST IMPOSIBLE, TEDY NEMOŽNÁ, TEDY JE TO JEŠTĚ TĚŽŠÁ, NEŽ TOUGHT OBTÍŽNOST, JE TO NEJTĚŽŠÍ -MAPA V CELÉ HŘE - V CELÉM HEROES , JHEROES 1
nO MAPA HEW GRAFICKY VYVEDENÁ JAKO SMAJLÍK - CENTRÁLNÍ OSTROV - A Z CENTRÁLNÍHO SMAJLÍKU JSOU VYVEDENÉ ČTYŘI POLOOSTRIVY, TROCHU TO PŘIPOMÍNÁ KŘÁŽENÉ KOSTI A ASI TO TAK BYLO MYŠLENO, ZAMÝŠLENO.
a PO OKRAJÍCH MAPY JSOI JEŠTĚ OZDOBNÉ MALÉ OSTROVKX S NOMÁDY, NOMÁDÍMI STANY, A DŽINY DŽONOVÝMA LAMPAMA.
nA KAŽDÉM Z POLOOSTROVŮ -
S
JEDEN HRÁČ
V KAŽDÉM Z TĚCH POLOOSTROVŮL
- OVŠEM POZOR, HRATELNÍ JSOU JEN DVĚ POTICE, DASLŠÍ DVA HRÁČI JSOU URČENÉ VÝDRADNĚ POČÍTAČI, TEDY UMĚLÉMU PROTIVNÍKOVI ZMĚLÉ INTELIGENC. oSTROV VYPADÁ, V ZÁVĚRU HRY, -
VIZUÁLNĚ
-DOCELA SPRAVEDLIVĚ
- COŽ ŠDM JE EVIDENTNÍ ŽE DVA POČÍTAČOVÝ HRÁČI MUSÍ BÝT SILNĚ ZVÝHODNĚNI.
hNED NA ZAČÍTKU HRY BUDETE MÍT ZLATÝ DŮL K DISPOZICI.
- HRA SE DÁ VYHRÁT, IKDYŽ TO TAK NEVYPADÁ,
- JO, NA ZAČÍTKU HRY, KROM ZLATÉHO DOLU, PARADIXNĚ PRÁVĚ ZLATÉHO DOLU, NEBUDETE MÍT ŽÁDNÝ JINÝ DŮL, VŠECHNY DOLY VŠECCHN DALŠÍCH TYPŮ DRUŮ JSOU UPRISTŘED MAPY
V TOM SMAJLÍKOVI. kDE UŽ JE TO STRÁŽENÉ, ALE PŘEDEVŠÍM, TAM BUDE PROTIHRÁČ DŘÍVM NEŽ VY, A BUDE VELMI SILNÝ.S
S
KNIGHTS QUEST
- NA ZAČÁTKU VÁM JIŽ PŘEDEM NASTŘČENÍ RYTŘU
SEBERIU VŠECHNY VAŠE VESNICE, TEDA NE RYTÍČI ALE HRDINOVÉS
TI HRDINOVÉ BUDOU, TAKÉ, HNED NA ZAČÁTKU, PŘED VAŠIM RODNÝM HRADEM, KTERÝ MUSÍTE PROSTĚ UBRÍNIT -
COŽ VYPADÁ HRŮZOSTRAŠNĚ, ALE ZAS TAK OBTÍŽNÁ MAPA TO NENÍ.
S
LARGE VELKÁ - ROUGH TĚŽKÁ
S
lAND bRIDGE -BV-B- ZEMSKÝ MOST - VELKÁ, NORMAL OBTÍŽNOSTI
VELKÁ PEVNINA, RESPEKTIVE DVĚ VELKÉ PEVNINY, AŽ K OKRAHM MAPY, ZE SEVERU NA JIŽ VELKÁ ŘEKA ČI MOŘE, A UPROSTŘED JE TO MOŘE ČI ŘEKA PŘEHRAZENA MOSTEM.
mEZI PEVNIMAMI LZE VŠAK CETOVAT I JINAK, NEŽ PO TOMTO MOSTU.
mAPA ROZLEHLÁ JE, PLNÁ RUDOVIN.
bOHAÁ NA SUROVINY, PLNÁ SUROVIN.
S
pATHWAYS - MÉDIUM STŘEDNÍ VE. , NORMAL OBTÍŽNOST,
- NÁZVEM CESTA CESTY
pATH JE CESTA A wAY JE TAKÉ CESTA.
S
rIVERS eND - řÍČNÍ kONEC
-
LARGE VELKÁ, OB-T - NORMAL, STŘEDNÍ
NO UŘ SI NEPAMATUJI DETAILY.S
-
S-<OČV
-
-
sHANGRI-lA
jE TO TAJUPLNÉ MÍSTO V hIMALÁJSKÝCH HORÁCH OPŘEDENÉ POVĚSTMI. nICMÉNĚ ZDE JE TO MAPA, VELKÁ, STŽEDNÍ OBTÍŽNOSTI. mYSLÍM, ALE MOHU SE PLÉST, ŽE JE TO TA PAMA, KTERÁ MÁ V PRAVÉM HORNÍM KOUTU - MÍSTO S VELIKÝM MNOŽSTVÍM CENOSTÍ, VŠEHO DRUHU. vŠAK AVŠAK
KDYŽ BUDETE STÁT HNED VEDLE NĚK, PŘES VODU SE TAM NEDOSTANETE.
S
sQUIRRELL lAKE - vEVERČÍ jEZERO
VELKÁ - LEHKÁ
pŘÍLIŠ MNOHO ZDROJŮ, NEJTĚŽŠÍ JE VČAS SE VRÁTIT - ASI MYŠKENO DI HRADU.
S
DO HRADU JEJ BRÁNIT
tHE jESTER - MALÁ TĚŽKÁ
UŽ SI TO NEMAPATUJU, ALE MOHLA BY TO BT ZMENŠENÁ VERZE CROSS ROADS
-
-
S
tWO IF BY sEA
S
dVA, JESTLIŽE TO mOŘE
NEJSEM DOBRÝ ANGLIŠTINÁŘ, TAKŽE NÁZEV, V AG-MĚ MOC NEDÁVÁ SMYSL,
ALE V ČESKÉ VERZI JE TAM POPIS, MALÝ OSTROV VYPADÁ HELCE, DOKUD ONI NEOŘIJDOU.
MALÁ - OBTÍŽNÁ
jEDNÁ SE O TO , ŽE V CENTRÁLNÍ ČÁSTI - JE OSTROV SE DVĚMA HRÁČI - JEDEN Z NICH MŮŽETE BÝT VY.
a PAK JSOU ZDE JEĚTĚ DALŠÍ DVA OSTRŮVKY, EXTRÉMNĚ ZASYPANÉ CEBNÝMI RO
SUROVINAMI
A SE ZLATÝMI DOLY.
-
NA SEVER JEDEN, NA JIH JEDEN
NA SEVER JEDEN SIPER TĚŽKÝ HRÁČ , NA JIH JEDEN SIPER TĚŽÝ HRÁČ
a TTO OSTRIVY, OSTROVKY, MALÉ, MALIČKÉ, NEJDOU NA ZAČÍTKU -
- NA ZAČÍTKU HRY VIDĚZ.
a JSOU TAKOVÁM PŘEKL
PŘEKVAPENÍM MAPY, KTERÁ VYPADÁ DO TÉ DOBY LEHKÁ, DO TÍ DBY LEHCE.
dALČÍM PARADOXNEM JE, ŽE I TEN CENTRÁLNÍ OSTROV JE DOCELA POSETÝ SUROVINAMI - a TAKÉ U KAŽDÉHO ZE DVOU STARTIVNÍCH HRADŮ NA SŘEDOVÉM CENTRÁLNM OSTRIVĚ JE LATÝ DŮL-DOBRÉ, ŽE? pRÁVĚ PROTO, NEBO VEDLE ĚCH VOLNĚ ROZESETÝM SURIVIN, I PROTO, VYPADÁ
M
MAPA LEHCES
oVŠEM ČASEM - PŘLETÍ RESPEKTIVE PŘIPLUJÍ PRITIVNCI ZE SEVERU V
A Z JIHU
A VYLODÍ DE SE SVÝMI OBROVSKÝMI ARMÁDAMI.
oNI MAJÍ KAŽDÝ NA SVÝCH OSTRŮVCICH HNED TŘI ZLATÉ DOLY - NA KAŽDÉM ZE DVOU MALÝCH OSTRŮVKL - NESTRAEB
ZLARÉ DOLY-ZE-BEZE STRÍŽE
A KAŽDIČKÝ VOLNÝ PROSTOR JE TAM VYPLNĚN SURIVINOU.
tO ZNAMENÁ, ŽE MAJÍ HNED POSTAVENÉ VŠECHNO, CO LZE V HRADĚ POSTAVIT, A NAVÍC SI VEŠKERÉ VOJSKO Z OBYDLÍ TAKÉ VYKOUPÍ - PROSTŘĚ
NOČNÍ MŮRA.
nAŠTESTÍ JE NA KAŽDÉM Z TĚCHTO DVOU OSTRŮVKŮ JEN JEDEN HRAD.
nANEŠTĚSTÍ JE TO VŠAK HRAD LESNICKÝ A PŘEDEVŠÍM HRAD DRAČÍ. zE SEVERU HRAD DRAČÍ.
- dRAČÍ HRAD MÁ VELMI SILNÉ, ALE VELMI DRAHÉ JEDNOTKY. - PŘEDEVŠÍM TY DRAKY. jEHO NEVÝHODOU JE, ŽE OBVYKLE NEMÁ DOST ZLATA NA TO, ABY SI VYKOUPIL, VŠE, TENTI OSTROV SEVERU JE VŠAK JINÝ - MÁ TŘI ZLATÉ DOLY. tEDY NA CENĚ JEDNOTEK NEZÁLEŽÍ, VŽDY SI VYKOUPÍ VŠECHNO,
zAJÍMAVÝ PARADOX JE, ŽE PRO DRAČÍHO HRÁČE, JE OBVYKLE VÝHODNÝ HLADOMOR, ALE NA TÉTO MAPĚ NE.
dRAK TEDA MYŠLENO DRAČ HRÁČ, SI STEJNĚ NEMŮŽE VYKOUPIT VŠE , CO JE V OBYDLÍ, TAKŽE MU NEVADÍ, KDYŽ SE POPULACE V OBYDLÍCH DRAZÍ. zATÍMCO MŮŽE TĚŽIT Z TOHO, ŽE SE SRAZÍ POPULACE V OSTATNCH HRDECH, HRADECH PROTIVNÍKŮ.
nICMÉNĚ ZDE, NA TÉTO MAPĚ SE SITUACE OBRACÍ - DRAČÍ HRÁČ ZE SEVERU SI VYKOUPÍ VŽDY VŠE - A JE DOBRÉ - PRO PEVNINSKÉHO HRÁČE UPROSTŘED MAPY, KTERÝ SE DRAČÍMU HRÁČI MUSÍ BRÁNIT , ABY BYL HRADOMOR, TEDY ABY DOŠLO DO SITUACE, KDY HRÁČ ZE SEVERU MÁ SIVE HONADU LATA, NEMÁ NEMÁ SI ZA TO CO KOUPIT.
v hEROES 2 BY BYLA TATO MAPA JEŠTĚ PBTÍŽNĚJŠÍ, PROTOŽE JSOU ZDE, JEŠTĚ NAVÍC, UPGRADY OBYDLÍ, COŽ JE VE PROSOĚXH HRÝČE, KTERÝ MÁ VŠEHO DOST, A V NEPROSOĚCH HRÝČE, KTERÝ NEMÁ VŠEHO DOST.
TATO MAPA JE OPRAVDU HODNĚ TĚŽKÁ A TĚŽŠÍ, NEŽ JINÉ MAPY S OZNAČENÍM TOUGHT
V HERES 1
JSOU TŘI VELIKOSTI MAP A ČTYŘI OBTÍŽNOSTI MAP
MALÁ
ŘEDNÍ
VELKÁ
LEHKÁ
STŘEDNÍ - KDE MŮŽETE HRÁT ZA KOHOKOIV Z HRÁČŮ
TĚŽKÁ - KDE JE HRÁČ ZNEVÝHODNĚNÝ
NEMOŽNÁ - TO JE JEDINÝ JEDINÁ MAPA A TO JOLLY JOKER